کد خبر: ۱۷۵۵۷۲
۰:۰ - ۱۴۰۰/۷/۵

مواضع برجامی ایران لغو همه تحریم ها است
نماینده مجلس:

مواضع برجامی ایران لغو همه تحریم ها است

عضو کمیسیون امنیت ملی با اشاره به انجام تعهدات برجامی ایران گفت:‌ سیاست دولت و مجلس ادامه مذاکرات با هدف لغو تحریم ها است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، یعقوب رضا زاده درباره شیوه جدید مذاکرات برجامی هیات سیاسی ایران به ایلنا گفت : برنامه‌ای خارج از چارچوب توافق دنبال نخواهد شد اما زیاده خواهی‌ها و توقعات بیش از حد ۴+۱ و آمریکا باعث شده ، مذاکرات با مشکلاتی از جمله خروج واشنگتن از برجام مواجه شود.

وی افزود: با توجه به دیدگاه‌های رئیسی و تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر لغو هر چه سریع‌تر تحریم‌ها، رویکرد دولت جدید و مجلس این است که مذاکرات را باید با تمام قدرت ادامه داد تا هیچ بهانه‌ای به دست طرف ها داده نشود.

این نماینده مجلس ادامه داد: ایران به هیچ وجه از مذاکرات خارج نمی‌شود و برجام را ترک نمی‌کند. این آمریکا است که باید به مذاکرات برگردد و تعهدات را قبول کند. در غیر این صورت مشکلات ادامه خواهد داشت و عواقب آن هم به عهده کاخ سفید است.

رضا زاده در واکنش به اظهارات برخی نمایندگان مجلس مبنی بر بی‌توجهی دولت به قانون اقدام راهبردی در خصوص توافق آژانس و سازمان انرژی اتمی گفت: در بازدیدهای انجام شده از سازمان انژی اتمی ، همه موارد در چارچوب توافق رعایت شده و زیاده‌خواهی دولت آمریکا و ۴+۱ باعث شد ، آژانس که چندین‌ سال تاسیسات هسته ای ایران را تحت نظر دارد ،بیش از این اجازه نداشته باشد بر اساس پروتکل‌ها بازرسی‌ها را انجام دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ