کد خبر: ۱۷۵۶۰۷
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۰/۷/۶

پیش بینی هواشناسی از کاهش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای دما و بارش باران در برخی استان‌ها

پیش بینی هواشناسی از کاهش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای دما و بارش باران در برخی استان‌ها

سازمان هواشناسی از کاهش ۷ تا ۱۰ درجه‌ای دما در شمال شرق و بارش باران در برخی استان‌ها طی چهار روز آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در مناطقی از استان‌های گیلان، اردبیل و آذربایجان شرقی بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود که طی دو روز آینده تشدید خواهد شد. گسترده بارش جمعه و شنبه علاوه بر این مناطق، استان‌های مازندران، گلستان، و شمال خراسان شمالی را نیز در بر می‌گیرد.

طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در جنوب سیستان و بلوچستان و پنجشنبه و جمعه در شمال آذربایجان غربی، رگبار پراکنده گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد روی می‌دهد. از بعدازظهر پنجشنبه و طی روزهای جمعه و شنبه با توجه به افزایش سرعت وزش باد دریای خزر مواج خواهد بود.

از فردا تا اوایل هفته آینده دمای هوا به تدریج در نوار شمالی به‌ طور محسوسی کاهش می‌یابد و با توجه به هجوم هوای سرد از روز جمعه تا اوایل هفته آینده ، شمال شرق شاهد کاهش دمای 7 تا 10 درجه ای خواهد بود.

طی 4 روز آینده وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک در نوار شرقی ادامه دارد. از بعدازظهر جمعه و طی روز شنبه در برخی ساعات در مناطقی از سمنان،‌ شمال و شرق اصفهان نیز وزش باد شدید با احتمال گرد و خاک پیش بینی می‌شود.

با توجه به پیش‌بینی توسعه چرخند حاره‌ای در شمال اقیانوس هند و حرکت غرب سوی آن انتظار می‌رود ، روزهای شنبه و یکشنبه هفته آینده در جنوب سیستان و بلوچستان رگبار، رعدوبرق و وزش باد شدید روی دهد. در این مدت دریای عمان مواج و طوفانی خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ