کد خبر: ۱۷۵۷۶۹
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۷/۱۱

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ منصوب شد

معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ منصوب شد

با حکم وزیر فرهنگ ، معاون مطبوعاتی این وزارتخانه که دارای سوابق سردبیری در روزنامه ها و خبرگزاری های مختلف و بنام است، منصوب شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد مهدی اسماعیلی در حکمی فرشاد مهدی‌پور را به عنوان معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ منصوب کرد.

بر اساس این گزارش، وی دارای دکترای سیاست‌گذاری فرهنگی، کارشناسی ارشد ارتباط اجتماعی و کارشناسی خبرنگاری است. در سوابق مطبوعاتی وی موسس و سردبیر روزنامه صبح‌ نو، عضو هیات مدیره خبرگزاری مهر و روزنامه‌های جام‌جم، صبح‌ نو، تهران‌ تایمز و سایت خبری فردا، مدیر خبرگزاری‌های خانه ملت و شانا، سردبیری هفته‌نامه‌های پنجره، سروش‌ هفتگی و آینده‌سازان، دبیری روزنامه‌های همشهری و خبرنگاری در روزنامه‌های قدس ، جام‌جم و فارس به چشم می‌خورد.

موسس مرکز مطالعات فضای مجازی پژوهشگاه فرهنگ و اندیشه اسلامی و رییس پژوهشکده فرهنگ و مطالعات اجتماعی از سوابق پژوهشی وی است. ما و مسائل فضای مجازی، خبرگزاری‌های ایران، توسعه فرهنگی در ایران، رسانه‌های و سیاست‌های انقلابی، پیامک خبری و تیتر یک (واژه‌نامه روزنامه‌نگاران ایران) و… از مکتوباتی است که از مهدی‌پور به چاپ رسیده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ