کد خبر: ۱۷۵۸۵۳
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۰/۷/۱۴

طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی یکشنبه آینده بررسی می شود
نماینده مجلس:

طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی یکشنبه آینده بررسی می شود

رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس از برگزاری اولین جلسه کمیسیون مشترک برای بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در یکشنبه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مرتضی آقا تهرانی درباره آخرین وضعیت بررسی طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی گفت: قرار است یکشنبه هفته آینده ، کمیسیون مشترک با حضور 23 نماینده این طرح را بررسی کند که حدود دو ساعت به طول می‌انجامد.

وی افزود: مقرر شده ، رسانه‌ها حضور فعال‌تری در کمیسیون مشترک داشته باشند و تمام نشست‌های آن علنی است. چرا که مجلس به مردم قول داده‌  آنها را از جزئیات بررسی طرح مطلع کند. در حالی که شایعه کرده بودند ، بررسی این طرح محرمانه است . چرا که عده‌ای می‌کوشند ، موجب تشویش اذهان عمومی شوند.

آقاتهرانی ادامه داد: فیلتر کردن فضای مجازی و پیام‌ رسان‌ها دروغی است که عده‌ای با مطرح شدن طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی ، مطرح کردند. قرار است از کاربران فضای مجازی و پلتفرم‌ها حمایت شود. لذا باید تمام نشست‌ها علنی بر گزار شود و اگر حتی با نشست‌های کمیسیون تلفیق بودجه هم تلاقی داشت، کمیسیون مشترک در اولویت برنامه‌ریزی‌ها قرار گیرد. همچنین تمام نشست‌ها از طریق رادیو فرهنگ پخش خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ