کد خبر: ۱۷۵۸۶۰
۱۴:۳۳ - ۱۴۰۰/۷/۱۴

رشد قیمت بیت‌کوین در پی اختلال فیسبوک، واتس‌آپ و اینستاگرام

رشد قیمت بیت‌کوین در پی اختلال فیسبوک، واتس‌آپ و اینستاگرام

اختلال فیسبوک ، واتس‌آپ و اینستاگرام موجب رشد سه درصدی قیمت بیت کوین تا بیش از ۵۰ هزار دلار شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم، قیمت بیت‌کوین و اتریوم در پی قطعی فیسبوک، واتس‌آپ و اینستاگرام با رشد 3 و 2.7 درصدی تا بیش از 50 و 33 هزار دلار افزایش یافتند.

بر اساس این گزارش، بی‌ثباتی ناگهانی قیمت در حالی رخ می‌دهد که ترافیک شبکه‌های‌ اجتماعی فیسبوک،اینستاگرام، برنامه اشتراک‌گذاری عکس و فیلم و برنامه پیام‌رسان واتس آپ تقریباً در ساعت 11 صبح  در 4 اکتبر کاهش یافت. به گفته گروه ارتباطات فیسبوک که از طریق توییتر اطلاع‌رسانی کردند، این شرکت در تلاش بود هرچه سریع‌تر همه چیز به حالت عادی برگردد.

این اتفاق همانند مارس 2019 بود که در آن هر سه پلتفرم قطعی بزرگی را گزارش دادند که بیش از 24 ساعت به طول انجامید و در آن زمان، فیس‌بوک علت اشکال بوجود آمده را تغییر پیکربندی سرور اعلام کرد.

به گفته آلن فارینگتون کارشناس حوزه ارزهای دیجیتال و بیت‌کوین ، اگر آن‌ها فیسبوک را  روی بستر بلاکچین راه‌اندازی می‌کردند ، هرگز از بین نمی‌رفت.

بعد از خاموشی گسترده فیسبوک و تمام زیرمجموعه‌ها، فرانسیس هاگن کارمند سابق فیسبوک اسناد بسیاری به خبرنگاران داد و در رابطه با ادعاهای کذب این پیام رسان مصاحبه کرد که باعث شد سهام این شرکت روز دوشنبه افت زیادی کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ