کد خبر: ۱۷۵۸۸۰
۲۰:۴۴ - ۱۴۰۰/۷/۱۶

سفارتخانه‌های اسرائیل در جهان با ادعای حمله ایران آماه باش شدند !

سفارتخانه‌های اسرائیل در جهان با ادعای حمله ایران آماه باش شدند !

همه سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در جهان در پی دستورالعملی از تل آویو با ادعای حمله ایران به حالت آماده باش درآمدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از شبکه ۱۲ تلویزیون اسرائیل ، همه سفارتخانه‌های رژیم صهیونیستی در جهان در پی دستورالعملی از تل آویو  با ادعای حمله ایران به حالت آماده باش درآمده‌اند.

بر اساس این گزارش، سال گذشته نیز رژیم صهیونیستی از ترس انتقام ایران از شهروندان خواست برای چندین ماه به امارات و بحرین سفر نکنند.

پیش از این آوی ملامد نویسنده و تحلیلگر رژیم صهیونیستی اعلام کرده بود: ایران در حال آماده‌سازی شرایط عملیات انتقام در بلند مدت است و باید این موضوع را جدی گرفت. مرزهای ژئو استراتژیک اسرائیل آن چیزی نیست که در نقشه مشاهده می‌کنید و از راست به ایران و از جنوب به یمن منتهی می‌ شود. حمله سایبری ایران هم خسارات اساسی و قابل توجهی به بار خواهد آورد.

مقام‌های رژیم صهیونیستی که بارها بدون هرگونه سند و مدرکی تلاش کرده‌اند علیه ایران جو سازی کنند، دوشنبه هفته جاری نیز در ادعایی جدید اعلام کردند تهران به دنبال ترور تاجران صهیونیست در قبرس است.

متان سیدی سخنگوی نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در بیانیه‌ای اعلام کرد: این اقدامی تروریستی به دستور ایران علیه تجار اسرائیلی است که در قبرس زندگی می‌کنند.

رژیم صهیونیستی در حالی چنین اتهاماتی را علیه ایران مطرح کرده که رسانه‌های قبرس جنوبی اخیرا گزارش دادند یک شهروند روسی آذربایجانی تبار برای قتل تدی ساگی میلیاردر صهیونیست وارد پایتخت قبرس شده و احتمال می رود ، طرح قتل این تاجر صهیونیست جنبه تجاری و اختلافات مالی با شرکای روسی داشته است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ