کد خبر: ۱۷۵۹۹۶
۱۰:۲۰ - ۱۴۰۰/۷/۱۹

فروش خارج از شبکه روغن موتور 4 شرکت ممنوع شد/ تکلیف مدیران دو صنعت
رئیس سازمان حمایت :

فروش خارج از شبکه روغن موتور 4 شرکت ممنوع شد/ تکلیف مدیران دو صنعت

معاون وزیر صنعت و رئیس سازمان حمایت با اعلام ممنوعیت فروش و عرضه روغن موتور خارج از شبکه جامع تجارت ، تکلیفی برای مدیران شرکت های دو صنعت را در نظر گرفت .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، عباس تابش فروش و عرضه روغن موتور خارج از شبکه را ممنوع اعلام کرد و گفت: چهار شرکت تولیدکننده روغن موتور از هفته آینده به صورت آزمایشی به عرضه و فروش محصولات در سامانه جامع تجارت به نمایندگان و عاملینی که کد نقش دریافت کرده اند ، اقدام خواهند کرد.

وی افزود: با توجه به اینکه گزارش گیری اطلاعات تولید، فروش و موجودی شرکت های تولیدکننده در سامانه از ۲۰ شهریور شروع شده ، همه شرکت های تولیدکننده و پخش موظفند موجودی را احصاء و در قالب سند انبارگردانی کاهشی در بخش اظهار خروج کالا در سامانه ثبت کنند.

این مقام مسئول ادامه داد: در زمینه پوشک هم شرکت های تولیدکننده باید اطلاعات تولید و فروش به تفکیک خریداران را مبتنی بر واحد اندازه گیری اعلامی در سامانه ثبت و از ۱۷ ماه جاری ، کلیه مراجع و دستگاه‌های متولی مکلف شدند ، صرفاً بر مبنای اطلاعات مندرج در سامانه در خصوص عملکرد شرکت های تولید کننده از تامین مواد اولیه تا فروش محصول نهایی و ... اقدام کنند.

تابش گفت: در مرحله بعد ، فروش انواع پوشک و پودر شوینده صرفاً باید به خریدارانی که دارای کد نقش هستند ، انجام شود. بر این اساس تمام عوامل توزیع و عرضه مکلف به اخذ کد نقش و ثبت نام در سامانه خواهند بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ