کد خبر: ۱۷۶۰۲۸
۰:۰ - ۱۴۰۰/۷/۲۰

اینترنت هدیه اساتید، معلمان، طلاب و دانشجویان همراه اولی فعال شد

اینترنت هدیه اساتید، معلمان، طلاب و دانشجویان همراه اولی فعال شد

بسته‌های اینترنت هدیه اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب که دارای سیم کارت همراه اول هستند، فعال شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، همراه اول به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید به تمامی اساتید، معلمان، دانشجویان و طلابی که در پرتال اعلام شده توسط وزارت ارتباطات ثبت نام کرده باشند، بسته اینترنت هدیه می دهد.

بسته های 6 ماهه 60 گیگابایت ویژه اساتید حوزه و دانشگاه، 40 گیگابایت ویژه معلمان و 30 گیگابایت ویژه دانشجویان و طلاب مطابق فهرست ارسالی از سوی وزارت ارتباطات (افرادی که در سامانه ICT Gifts ثبت نام کرده اند)، فعال شده است. بنابراین بسته ها برای تمامی مشترکان دائمی و اعتباری که اطلاعات دیتا بیسی آنان به همراه اول رسیده بصورت خودکار فعال شده است.

همراه اول به عنوان لوکوموتیو پرقدرت مسیر حرکتی ایران دیجیتال و در اختیار داشتن بالاترین رکورد سرعت اینترنت ایران، سال ها است با سرمایه گذاری بر روی تجهیزات و سرمایه های بومی، زمینه برقراری ارتباطات در گستره ایران را فراهم آورده است. از زمان شیوع ویروس کرونا نیز به سرعت پلتفرم آموزشی شاد که رسانه آموزشی-تعاملی ملی است را طراحی، توسعه و پیاده سازی کرد تا سیستم آموزش و پرورش دچار خدشه نشود.

اکنون نیز در راستای حمایت از اقشار علمی و کمک به نظام آموزشی، بسته های اینترنتی اساتید، معلمان، دانشجویان و طلاب را طبق درخواست وزارت ارتباطات فعال کرده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ