کد خبر: ۱۷۶۰۴۲
۰:۰ - ۱۴۰۰/۷/۲۰

توضیح بورس تهران درباره نتیجه کمیسیون ماده ۱۰۰ تخلفات ساختمانی سعادت آباد

توضیح بورس تهران درباره نتیجه کمیسیون ماده ۱۰۰ تخلفات ساختمانی سعادت آباد

شرکت بورس تهران با غیبت ۲.۵ ماهه از تابلو معاملات درخصوص آراء صادره کمیسیون های ماده ۱۰۰ شهرداری و مربوط به تخلفات ساختمانی شفاف سازی کرد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت بورس تهران که از 29 تیر در توقف نماد به سر می برد درخصوص نتیجه نهائی آراء صادره در کمیسیون های ماده صد شهرداری پیرامون تخلفات ساختمانی ساختمان سعادت آباد، دست به شفاف سازی زد.

براین اساس، "بورس" پیرو شایعه منتشره در فضای مجازی درخصوص نتیجه نهائی آراء صادره در کمیسیون های ماده صد شهرداری پیرامون تخلفات ساختمانی ساختمان سعادت آباد بورس اعلام کرد: برابر رای صادره از شعبه 4 تجدیدنظر دیوان عدالت اداری که 18 مهر طی ابلاغیه به وکیل شرکت ابلاغ شده، شکایت نسبت به آراء کمیسیون بدوی و تجدیدنظر ماده صد و نیز تجدیدنظرخواهی نسبت به رای صادره از شعبه 10 بدوی دیوان عدالت اداری به شرح پیوست مردود اعلام شده است.

در صورت بروز هرگونه تغییر در اطلاعات مربوطه مراتب به استناد ماده 13 دستورالعمل مرقوم به استحضار سهامداران خواهد رسید. اعتراض به رای دیوان عدالت از طرق فوق العاده در دستور کار قرار دارد و همزمان مذاکره با شهرداری منطقه جهت توافق در خصوص جرائم تخلفاتی ساختمان بورس نیز صورت می پذیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ