کد خبر: ۱۷۶۰۶۹
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۰/۷/۲۰

راه حل مشکلات اقتصادی ایران از نگاه روزنامه جمهوری اسلامی

راه حل مشکلات اقتصادی ایران از نگاه روزنامه جمهوری اسلامی

روزنامه جمهوری با اشاره به اینکه مشکلات را به گردن این دولت و آن دولت انداختن،فرافکنی و سرگرم کردن مردم است ، اعلام کرد: راه حل مشکلات اقتصادی ، رفع تحریم‌ها و مبارزه با مافیای فساد است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، روزنامه جمهوری با اشاره به اینکه راه حل مشکلات اقتصادی ، رفع تحریم‌ها و مبارزه با مافیای فساد است ، اعلام کرد:
انتظار درستی نیست از دولت جدید توقع داشت مشکلات اقتصادی را به سرعت حل کند و معیشت مردم را ظرف مدت کوتاهی سروسامان دهد . وعده‌هایی هم که در دوران انتخابات ریاست جمهوری 1400 داده می شد ، فقط مصرف تبلیغاتی داشت.

مشکلات را به گردن این دولت و آن دولت انداختن، فقط فرافکنی و نوعی سرگرم کردن مردم است. از دولت سیزدهم نباید انتظار معجزه داشت. قیمت کالاها و ارز همچنان سیر صعودی دارند . چرا که بنیان اقتصادی متزلزل است و تا معالجه اساسی نشود، هیچ مشکلی حل نخواهد شد.

سال‌ها ادعا کردند ، تحریم‌ها در وضعیت نابسامان اقتصادی اثر ندارد. بعد از مدتی گفتند اثر چندانی ندارد و این اواخر قدری کوتاه آمدند و گفتند تا حدودی اثر دارد!

سال‌ها گفتند مشکل از مسئولین است که فاسد و سودجو هستند و فقط جیب‌ها را پر می‌کنند و مردم را رها کرده‌اند. وجود بعضی افراد فاسد در دستگاه‌های اجرائی و سایر قوا را نمی‌توان انکار کرد ولی خلاصه کردن فساد در وجود همین افراد معدود نوعی فرافکنی است.

انکار وجود مافیای فساد به صورت گسترده، مشکل اصلی مسئولانی است که شعار مبارزه با فساد می‌دهند ولی یا از وجود کنسرسیوم بزرگ مافیا غافل هستند و یا چون نمی‌توانند با آن مقابله کنند از کنار آن می‌گذرند.

بی‌پرده و دور از بازی‌های تبلیغاتی باید قبول کرد ، راه حل مشکلات اقتصادی فقط رفع تحریم‌ها و مبارزه بی‌ امان و قاطع با مافیای فساد است. تحریم‌ها را با دیپلماسی مبتنی بر اخم ، زور و فشار نمی‌توان رفع کرد. معتقد به امتیاز بی جا دادن و از اصول و حقوق ملت کوتاه آمدن هم نیستیم اما دیپلماسی راه‌های میان‌بر هم دارد که می‌توان برای رسیدن به حقوق واقعی ملت استفاده کرد.

در اثر تعلل در رفع تحریم‌ها تاکنون هزاران میلیارد دلار به اقتصاد ایران زیان وارد شده و مردم دچار تنگناهای معیشتی بسیار سختی شده‌اند. مسئولان با حقوق و مزایای منظم زندگی راحتی را سپری می‌کنند ولی زندگی اکثریت مردم در حال فروپاشی است. این واقعیت را حضرات باید درک کنند!!

انواع و اقسام باندهای مافیائی به جان مردم و دستگاه‌های حاکمیتی چنگ انداخته‌ اند و هر روز بر نفوذ می‌افزایند. بی تردید مسئولان مایل هستند با این اختاپوس بدخیم مبارزه کنند ولی چون همه‌ جانبه عمل نمی‌کنند در مقابل آن کم می‌آورند.

راه صحیح مبارزه با فساد این است که از تک‌بعدی عمل کردن دست بردارید و از تمام نیروهای باتجربه ، کارآمد و دلسوز از هر طیف و جناح استفاده کنید.

عقل جمعی همیشه کارساز است. کشور از تک‌ بعدی عمل کردن بسیار زیان دیده است. پس به این روش نادرست پایان دهید و با توسل به خرد جمعی، راه را برای فائق آمدن بر مشکلات هموار کنید و مطمئن باشید از این طریق ، تحریم‌ها را رفع می کنید و  بر دیو مافیا چیره خواهید شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ