کد خبر: ۱۷۶۰۹۸
۱۰:۵۰ - ۱۴۰۰/۷/۲۱

وام ۱۰۰میلیون تومانی بانک بورسی به دارندگان کارت پایان خدمت + شرایط

وام ۱۰۰میلیون تومانی بانک بورسی به دارندگان کارت پایان خدمت + شرایط

بانک ملت به سربازان دارای کارت پایان خدمت وام ۱۰۰میلیون تومانی اشتغال با سود ۱۸درصد و بازپرداخت ۵ ساله پرداخت می‌کند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، بانک ملت اعلام کرد: پرداخت تسهیلات مرابحه برای اشتغال سربازانی که خدمت وظیفه را سپری کردند با معرفی قرارگاه مرکزی مهارت‌آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح امکان‌پذیر است.

سقف مبلغ وام حداکثر ۱۰۰میلیون تومان تعیین و مدت بازپرداخت آن هم حداکثر ۵ سال اعلام شده است. این وام با عقد مرابحه و نرخ سود ۱۸درصد پرداخت می‌شود.

پرداخت این وام با انعقاد قرارداد و سفته با ضمانت کاملا معتبر کارمند دارای کسر اقساط و حساب جاری دارای معدل یا سند ملکی امکان‌پذیر است. پرداخت وام صرفا به سربازان ترخیص‌شده دارای مهارت تعلق می‌گیرد که درخواست آنها از سوی گروه کاری مهارت و اشتغال کارکنان وظیفه که ذیل معاونت استانداری‌ها ایجاد شده است مورد تایید قرار گرفته و به بانک معرفی می‌شوند.

متقاضیان و ضامنان باید فاقد هرگونه چک برگشتی و تسهیلات معوق در سیستم بانکی باشند. این تسهیلات فاقد مسدودی حساب است و برای دریافت آن نیاز به میانگین حساب در بانک ملت نیست.

پیش از این درخبرها آمده بود: این تسهیلات به سربازان وظیفه‌ای که در ایام خدمت موفق به دریافت گواهینامه مهارتی از ادارات و سازمان‌های مربوطه (فنی و حرفه‌ای، جهاد کشاورزی و ...) شده‌اند و طی سال‌های ۹۷، ۹۸، ۹۹ و سه ماه اول ۱۴۰۰ از خدمت سربازی ترخیص شده‌اند تعلق می‌گیرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ