کد خبر: ۱۷۶۱۲۴
۱۴:۲۵ - ۱۴۰۰/۷/۲۱

ادعای مهمترین حمایت دولت از بورس با معرفی اعضا جدید شورای عالی
وزیر اقتصاد مطرح کرد:

ادعای مهمترین حمایت دولت از بورس با معرفی اعضا جدید شورای عالی

وزیر اقتصاد با اشاره به انتخاب اعضای متخصص و خوشنام برای شورای عالی بورس به عنوان مهمترین حمایت دولت از بازار سرمایه از ۶ اقدام در دستور کار خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان خاندوزی درباره ترکیب شورای عالی بورس با انتشار پیامی در توییتر اعلام کرد: انتخاب اعضای متخصص و خوش نام برای شورای عالی بورس مهمترین حمایت دولت از بازار سرمایه است.

توسعه نهادها، رفع انحصار، بهره گیری از ابزارهای جدید، تقویت بازار اولیه، مقابله با قیمت‌گذاری دستوری و جلوگیری از دخالت در قیمت سهام برخلاف اقتضائات بنیادی در دستور کار خواهد بود.

براساس این گزارش در جریان جلسه امروز هیات دولت ، 5 عضو جدید شورای عالی بورس انتخاب شدند که شامل میرفیض فلاح شمس، علی سعیدی و احمد شعبانی به عنوان سه خبره مالی و رسول سعدی و علی امامی میبدی به عنوان خبره دو بورس کالا و انرژی تعیین شدند .

پیگیری های بورس پرس هم حکایت از آن دارد که جلسه شورای عالی بورس به احتمال زیاد ، عصر امروز یا فردا برگزار و ضمن معرفی ترکیب جدید این شورا ، ششمین رئیس سازمان بورس هم تعیین و معرفی می شود که به احتمال زیاد حامد سلطانی نژاد مدیر عامل فعلی بورس کالا خواهد بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ