کد خبر: ۱۷۶۱۵۷
۰:۴ - ۱۴۰۰/۷/۲۴

اعتبار ۱۱۵۰ میلیارد تومانی وزارت نفت به استان فارس و وعده توسعه میدان ها

اعتبار ۱۱۵۰ میلیارد تومانی وزارت نفت به استان فارس و وعده توسعه میدان ها

وزیر نفت با اعلام تخصیص اعتبار ۱۱۵۰ میلیارد تومانی برای استان فارس از توسعه میدان‌های آغار و دالان و فاز دوم توسعه پالایشگاه فراشبند در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، جواد اوجی در جلسه شورای اداری شهرستان‌های فیروزآباد، فراشبند، قیر و کارزین با اشاره به عزم دولت برای رفع مشکلات مردم گفت:بخش زیادی از اعتبار هزار و ۱۵۰ میلیارد تومانی وزارت نفت برای استان فارس ، مربوط به اجرای طرح‌های مسئولیت اجتماعی از جمله پروژه‌های رفاهی، آموزشی، فرهنگی و راهسازی و از جمله ۸۰۰ میلیارد تومان برای اصلاح و احداث جاده شیراز - کباد - فیروزآباد و عسلویه - جم است.

وی ادامه داد: استان فارس دومین ذخایر گازی را در اختیار دارد و دارای ظرفیت تولید روزانه ۱۱۴ میلیون مترمکعب گاز است. با توسعه میدان‌های جدید گازی روزانه ۱۱۴ میلیون مترمکعب به ظرفیت تولید این استان افزوده می‌شود .

اوجی افزود: عزم وزارت نفت بر توسعه میدان‌های آغار و دالان و فاز دوم توسعه پالایشگاه فراشبند در آینده نزدیک بوده و از محل اجرای این پروژه‌ها ، روزانه  حدود ۲۴۰ میلیون مترمکعب گاز در استان فارس تولید می‌شود. پیمانکار این پروژه‌ها نیز بزودی مشخص و کار آغاز می شود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ