کد خبر: ۱۷۶۱۶۴
۹:۵ - ۱۴۰۰/۷/۲۴

انتظارات وزیر اقتصاد از اعضای جدید هیات‌مدیره سازمان بورس

انتظارات وزیر اقتصاد از اعضای جدید هیات‌مدیره سازمان بورس

وزیر اقتصاد با اعلام راهبرد‌های کلی اعضای جدید هیات‌مدیره سازمان بورس و انتظار تحولات رو به بهبود گفت: مطالبه شورای عالی بورس، انجام برنامه‌ها به شکل زمان‌بندی‌ شده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، احسان خاندوزی بعد از جلسه با اعضای شورای عالی بورس و انتخاب مجید عشقی به‌عنوان رئیس سازمان بورس و چهار عضو هیات مدیره به صدا و سیما ، گفت: امید است با توجه به برنامه‌های اعضای هیات‌مدیره جدید، تحولات رو به بهبودی در بازار سرمایه رخ دهد.

وی افزود: راهبرد‌های کلان که از طرف اعضای هیات‌مدیره جدید ارائه شد شامل نظارت عامه مردم بر فعالیت ناشران و شرکت‌ها که باید به‌ شدت تقویت، شفاف و منصفانه شود، حرکت کردن تمام تنظیم‌گری‌ها و مقررات داخل بازار به سمت عادلانه شدن و پاسخگو شدن کل بازار، توسعه فناوری‌های مقررات‌ گذاری که فناوری‌های جدید هستند، ایجاد اکوسیستم تامین مالی شرکت‌های کوچک و متوسط برای کمک کردن به بخش تولید که به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال کمک کند و بازمهندسی نسل نوین از زیرساخت‌های فنی است.

خاندوزی ادامه داد: شورای عالی بورس تلاش خواهد کرد نظارت جدی را انجام دهد تا اعضای هیات‌مدیره که تعهدات خوبی را دادند در عمل هم ملتزم باشند و در برآیند کار به اعتماد بازار سرمایه و حکمرانی صحیح و شفافیت منجر شود و در نهایت به تامین مالی تولیدکنندگان و خانوار‌ها کمک کند. مطالبه در شورای عالی بورس این است که برنامه‌ها به شکل زمان‌بندی‌شده انجام شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ