کد خبر: ۱۷۶۲۳۰
۱۲:۵ - ۱۴۰۰/۷/۲۵

تجلیل مدیرعامل همراه اول از قهرمانان کشتی

تجلیل مدیرعامل همراه اول از قهرمانان کشتی

قهرمانان کشتی که در مسابقات جهانی ۲۰۲۱ نروژ خوش درخشیدند، مورد تجلیل و تقدیر مدیرعامل همراه اول قرار گرفتند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مراسم تجلیل از قهرمانان ملی پوش که در مسابقات جهانی 2021 نروژ حضور داشتند در ساختمان ستاره ونک برگزار شد و به گفت و گویی صمیمانه با مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل همراه اول پرداختند.

مهدی اخوان بهابادی ضمن تبریک به قهرمانان تیم ملی کشتی ایران که دل مردم را در مسابقات جهانی 2021 نروژ شاد کردند، گفت: به عنوان حامی فدراسیون کشتی از ورزش اول کشور حمایت خواهم کرد. همراه اول به دنبال بهره برداری تبلیغاتی از این حمایت ها نیست.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی هم ضمن تشکر از همراه اول که با حمایت ها منجر به کسب افتخارات این دوره شد، اشاره ای به دوران طلایی کشتی داشت و گفت: یکی از دوره ها مربوط زمان تختی و بعدتر سال های 61 تا 65 بود که با نام بزرگانی چون عبدالله موحد گره خورده و دوره بعدی نیز مربوط به سال های 74 تا 81 بود. همراه اول نشان داد که دوست دوران سخت است. زیرا در دوران خوشی همه در کنار هستند.

بنابراین گزارش، همراه اول به عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه و حامی مالی فدراسیون کشتی ضمن تجلیل و تقدیر از نام آوران ورزش کشتی که در مسابقات جهانی 2021 نروژ حضور داشتند، هزینه سفر تمامی آنان و اعضای خانواده ها را به مدت یک هفته به مشهد مقدس تقبل کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ