کد خبر: ۱۷۶۲۸۶
۰:۰ - ۱۴۰۰/۷/۲۷

انتقاد از گرانی یک میلیون تومانی قیمت هر تن قیر و درخواست از سازمان بورس
نماینده مجلس اعلام کرد:

انتقاد از گرانی یک میلیون تومانی قیمت هر تن قیر و درخواست از سازمان بورس

رئیس کمیسیون عمران مجلس با انتقاد از افزایش یک میلیون تومانی قیمت قیر در هر تن گفت : سازمان بورس قیمت پایه تعیین کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا رضائی کوچی با اشاره به افزایش یک میلیون تومانی قیر در هر تن به دلیل عدم نظارت دستگاه‌های متولی به خانه ملت گفت: با این افزایش قیمت، امکان آسفالت بسیاری از جاده‌ها وجود ندارد.

وی افزود: در بودجه سال جاری مقرر شد 15 هزار میلیارد تومان برای تامین قیر طرح های های عمرانی بین دستگاه‌های اجرایی از جمله وزارت راه ، بنیاد مسکن ، بسیج سازندگی، وزارت آموزش و پرورش و سازمان شهرداری ها توزیع شود. بیش از 7 ماه از سال گذشته اما هنوز هیچ پولی به دستگاه‌ها پرداخت نشده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: با توجه به فرا رسیدن فصل پاییز عملیات آسفالت معابر دشوار می‌شود. لذا با توجه به تخصیص منابع از سوی سازمان برنامه و بودجه هر چه سریعتر نقدینگی در اختیار دستگاه ها قرار گیرد.

رضائی کوچی گفت: سازمان بورس باید قیمت پایه ای برای قیر تعیین و کمیته ایی بر آن نظارت کند. عرضه محصولات در بورس کالا به معنی افزایش بی نهایت نیست. برای قیر این اتفاق افتاد و به محض عرضه در بورس ، سرسام آور افزایش قیمت یافت و هزینه تمام شده طرح های عمرانی را بالا برد. لذا باید قیمت واقعی باشد تا بخش عمران مسیر طبیعی را طی کند .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای یپام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ