کد خبر: ۱۷۶۳۰۵
۰:۰ - ۱۴۰۰/۷/۲۷

همراه اول بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

همراه اول بالاترین نشان مسئولیت اجتماعی را دریافت کرد

همراه اول در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، نشان‌ عالی ۶ ستاره دریافت کرد و لوح ویژه به مدیرعامل این اپراتور اعطا شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، همراه اول در نخستین جشنواره روابط عمومی و مسئولیت اجتماعی، نشان‌ عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره را دریافت کرد و از مدیرعامل این اپراتور به‌عنوان سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی تقدیر شد.

هدف از برگزاری این رویداد، کمک به اعتلای فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی در سازمان‌ها و بهینه‌سازی آنها عنوان شده بود که ممیزی، ارزیابی و تقدیر از سازمان‌های فعال در سه سطح در حال رشد، رشد یافته و پیشرو نیز در این دوره انجام شد.

همراه اول به‌عنوان نخستین و بزرگترین اپراتور تلفن همراه که در راستای تحقق چشم‌انداز، فعالیت‌های مسئولیت اجتماعی‌ را ذیل سه محور حمایت گری و اسپانسرینگ، فعالیت‌های بشردوستانه و محیط‌ زیست تعریف کرده، توانست در این جشنواره در دو بخش جایزه دریافت کند.

بر اساس رأی کمیته داوران، همراه اول با کسب امتیاز لازم نشان عالی مسئولیت اجتماعی ۶ ستاره را دریافت کرد. همچنین لوح ویژه سفیر و مروج مسئولیت اجتماعی به مهدی اخوان بهابادی مدیرعامل اپراتور اول اعطاء شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ