کد خبر: ۱۷۷۳۵۴
۷:۲۱ - ۱۴۰۰/۷/۲۸

رویکرد جدید آمریکا به تحریم ها و هشدار به اثر ارزهای دیجیتال

رویکرد جدید آمریکا به تحریم ها و هشدار به اثر ارزهای دیجیتال

وزارت خزانه‌داری آمریکا با اعلام رویکرد جدید تحریم ها، هشدار داد ارزهای دیجیتال باعث کاهش استفاده از دلار و خطری علیه اثر بخشی تحریم‌ها شده اند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از رویترز، وزارت خزانه‌داری آمریکا با صدور بیانیه ایی جدید توصیه‌های برای بهبود کارآیی تحریم‌های اقتصادی و تبدیل به ابزار مؤثرتر منتشر کرد و هشدار داد باید اقدامات بیشتری علیه رمز ارزها انجام شود .

براساس این گزارش، بعد از حضور جو بایدن در کاخ سفید، وزارت خزانه‌داری بازبینی جامع ابراز تحریم‌ها را آغاز و چارچوب جدید را رونمایی کرد که به جای تحریم‌های سفت‌ و سخت مورد حمایت ترامپ ، رویکرد هدفمندانه‌تری در پیش خواهد بود .

طبق هشدار این وزارتخانه ، ارزهای دیجیتال و دیگر نوآوری‌های فناوری ، منجر به کاهش استفاده از دلار و اجتناب از نظام مالی شده و خطری علیه اثر بخشی تحریم‌ها هستند. در این میان جزئیاتی از نحوه تغییر تحریم‌های ایران، ونزوئلا و چین ارائه نشده اما وعده داده‌ شده فرآیند تحریم‌ها سخت‌گیرانه‌تر خواهد شد و این ابزار در چارچوب جدید و با تحریم‌ اهداف روشن، هماهنگی چند جانبه و کاهش آثار بشردوستانه، ، بروز خواهد شد.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ