کد خبر: ۱۷۷۳۵۹
۹:۱۰ - ۱۴۰۰/۷/۲۸

معاون وزیر صنعت اعلام قیمت‌های جدید خودرو را تکذیب کرد

معاون وزیر صنعت اعلام قیمت‌های جدید خودرو را تکذیب کرد

معاون وزیر صنعت و مدیرعامل ایدرو با تکذیب اعلام دیروز مبنی بر قیمت‌های جدید خودرو گفت: شورای رقابت در این خصوص تصمیم گیری می کند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محسن صالحی نیا ضمن تکذیب خبر منتشره دیروز وی مبنی بر اعلام قیمت‌های جدید خودرو بعد از مشخص شدن تورم بخشی بانک مرکزی در این هفته ، گفت : طبق روال معمول ، متولی اعلام قیمت خودروها ، شورای رقابت است و ایدرو در این خصوص مسئولیتی ندارد.

وی افزود: براساس رویه‌ای که شورای رقابت در پایان هر فصل ، قیمت‌ها را اعلام می‌کند ، ایدرو قیمت نرخ تورم بخشی در بخش‌های مختلف خودرو و قطعات را به بانک مرکزی اعلام کرده که پس از بررسی‌ در همه مولفه‌های تورم، نرخ نهایی به شورای رقابت اعلام خواهد شد و این شورا بر اساس نرخ اعلامی در مورد قیمت خودرو تصمیم گیری خواهد کرد.

معاون وزیر صنعت ادامه داد: هر تصمیم درباره قیمت خودرو با اعلام بانک مرکزی و توسط شورای رقابت است و ایدرو هیچ قید زمانی در این خصوص اعلام نکرده است.

براساس این گزارش، صالحی دیروز در مورد زمان اعلام قیمت‌های جدید به مهر گفته بود : به محض دریافت نرخ تورم‌بخشی از سوی بانک مرکزی، جلسات مربوط به بررسی تعیین قیمت برگزار می‌شود و به زودی قیمت‌های جدید اعلام خواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ