کد خبر: ۱۷۷۳۹۱
۱۵:۵۳ - ۱۴۰۰/۷/۲۸

سردار قلابی با ۴ سابقه کیفری و کلاهبرداری شش میلیارد تومانی بازداشت شد

سردار قلابی با ۴ سابقه کیفری و کلاهبرداری شش میلیارد تومانی بازداشت شد

سردار قلابی که با ۴ سابقه کیفری از طریق اعمال نفوذ و تطمیع برخی مسئولان ، اقدام به شش میلیارد تومان کلاهبرداری در محاکم و ادارات می‌کرد ، بازداشت شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از تسنیم ، تصویر مهدی اخوان متهم به ادعای اعتبار و نفوذ نزد ماموران دولتی و قضایی، غصب و جعل عناوین و اسناد رسمی و کلاهبرداری و به منظور شناسایی شکات و با دستور مقام قضایی منتشر شد.

بر اساس این گزارش، وی متولد سال ۵۱ و با عنوان جعلی سردار نظامی در حوزه‌های قضایی و دولتی ورود می‌کرد و بدون داشتن هر گونه سمتی در دستگاه‌ها و با چهار سابقه کیفری از طریق اعمال نفوذ و تطمیع برخی مسئولان ، اقدام به کلاهبرداری از اشخاص در برخی محاکم و ادارات می‌کرد .

متهم تحت عنوان خرید ملک، خودرو و سربازی بالغ بر شش میلیارد تومان از اشخاص کلاهبرداری کرده و تاکنون ۲۰ نفر از مالباختگان شناسایی شدند که اکثریت آن‌ها از مسئولان هستند.

اخوان در جریان انتخابات اخیر ریاست جمهوری با حضور در ستاد انتخاباتی یکی از نامزد‌ها به‌ منظور ارتباط  با برخی مسئولان برای پیشبرد اهداف مجرمانه فعالیت می‌کرد. همچنین در برخی پرونده‌های اقتصادی با ادعای اعمال نفوذ در پرونده‌های قضایی ، اقدام به دریافت رشوه می کرد .

پرونده این کلاهبردار در شعبه ۵ بازپرسی دادسرای کارکنان دولت ناحیه ۲۸ در حال رسیدگی است و شاکیان برای علام شکایت می‌توانند به دادسرای کارکنان دولت واقع در خیابان پانزده خرداد ثبت کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ