کد خبر: ۱۷۷۴۰۲
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۰/۷/۳۰

ساختمان بورس تهران فک پملب شد / علت اقدام شهرداری + توضیح و عکس
به دلیل بدهی هزار میلیارد تومانی:

ساختمان بورس تهران فک پملب شد / علت اقدام شهرداری + توضیح و عکس

درب پارکینگ مدیران شرکت بورس در سعادت آباد که به دلیل بدهی هزار میلیارد تومانی به شهرداری تهران پلمب شده بوده ، باز شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، دردسرهای شرکت بورس تهران در حالی با کشف ماینر در زیر زیرمین ساختمان و اخراج مدیرعامل پنهان کار در هفته اول مهر به اوج رسید که موج دوم این جریان هم با اقدام شبانه شهرداری تهران به پلمپ ساختمان سعادت آباد شروع شد اما با پیگیری های رئیس سازمان بورس موقتا" به پایان رسید.

براساس این گزارش، شهرداری تهران ساعت یک پنچ شنبه و از قرار به دلیل بدهی هزار میلیارد تومانی بورس تهران ، طبق رای قطعی کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری اقدام به پلمب درب پارکینگ کرد .

در این میان عبدالمطهر محمدخانی مشاور شهردار و رییس مرکز ارتباطات شهرداری تهران در توییتر اعلام کرد: ‌درب پارکینگ مدیران بورس به دلیل بدهی هزار میلیاردی به شهرداری تهران به صورت موقت پلمب شده اما درب ورودی تالار عمومی برای ورود مردم باز است. این عوارض قانونی است و شهرداری درباره حق مردم و اموال بیت‌المال با کسی تعارف ندارد.

ساعاتی بعد از این رویداد شبانه و با تماس تلفنی مجید عشقی رییس سازمان بورس با شهردار تهران ، ساختمان بورس تهران فک پلمب و اعلام شد در راستای توسعه همکاری ها ، املاک شهرداری ها بزودی از طریق بورس کالا عرضه شود .

براساس این گزارش، فرایند ساخت ساختمان جدید شرکت بورس تهران با 34 هزار متر و 300 پارکینگ از مهر 89 آغاز شده و قرار بود دی دو سال 97 ، بورس تهران بعد از حدود 40 سال از ساختمان فعلی واقع در خیابان حافظ به سعادت آباد منتقل شود که به دلیل طولانی شدن فرایند ساخت توسط پیمانکار و همچنین لزوم دریافت پایان کار این رویداد سال 98 رخ داد.

علاوه بر این خرداد همان سال ، شهرداری تهران در اقدامی غیرقانونی و بدون مجوز ، درب شرقی ساختمان واقع در بلوار قیصر امین‌پور را به اشتباه و برای ساعاتی بسته بود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ