کد خبر: ۱۷۸۳۸۰
۱۲:۲۷ - ۱۴۰۰/۸/۲۴

طرح ساماندهی رمز ارزها ظرف دو ماه آینده نهایی می شود
نماینده مجلس:

طرح ساماندهی رمز ارزها ظرف دو ماه آینده نهایی می شود

رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: ظرف دو ماه آینده طرح ساماندهی رمز ارزها پس از اظهار نظر مدیران جدید بانک مرکزی نهایی می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمدرضا پور ابراهیمی با اشاره به جلسات کمیته رمز ارز کمیسیون اقتصادی گفت: جلسات کمیته رمز ارز کمیسیون اقتصادی آغاز و متن طرح پیشنهادی به بانک مرکزی ارائه شده است. باید منتظر ماند تا مدیریت جدید بانک مرکزی نظر پیشنهادی را درباره طرح ساماندهی رمز ارزها اعلام کند. پس از اظهار نظر بانک مرکزی و تعیین چارچوب متن، مواردی که مورد توافق با بانک است در متن طرح اضافه خواهد شد.

وی افزود: ظرف یک تا دو ماه آینده متن نهایی کمیسیون جهت ارائه برای تصویب قانون رمز ارز در ایران نهایی شود. اگر دولت بخواهد لایحه دهد باید در کمیسیون اقتصادی بررسی شده، هیات وزیران آن را تصویب کند و سپس به مجلس ارائه شود که این موضوع زمان بر بوده و چندین ماه طول خواهد کشید به همین علت دولت می‌تواند نظرات را در طرح مجلس اعمال کند.

پور ابراهیمی ادامه داد: از ابتدای این طرح تمام دستگاه‌های نظارتی، اطلاعاتی و امنیتی در جلسات کمیته حضور پیدا کرده‌اند البته اختلاف نظرهایی هم وجود دارد اما مبنای تصمیم در مورد این طرح، کمیسیون و صحن علنی است. این دستگاه‌ها در بسیاری از موارد همراه بوده و گاه نظرات متفاوتی داشتند که این امری طبیعی است و باید با رویکرد نهایی کردن متن پیش رفت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ