کد خبر: ۱۷۸۴۲۹
۱۵:۳۵ - ۱۴۰۰/۸/۲۵

هشتمین پالایشگاه بزرگ آمریکا سه ماهه ۴ میلیون دلار ضرر کرد

هشتمین پالایشگاه بزرگ آمریکا سه ماهه ۴ میلیون دلار ضرر کرد

هشتمین پالایشگاه بزرگ آمریکا در گزارش سه ماهه سوم از ضرر ۴ میلیون دلاری به دلیل حاشیه‌های سود ضعیف‌تر و تعطیلی ها خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس  به نقل از رویترز، شرکت سیتگو پترولیوم هشتمین پالایشگاه بزرگ نفت آمریکا، روز گذشته هفتمین زیان سه ماهه را در دو سال گذشته ثبت کرد و ترکیب هیئت مدیره را با سه عضو جدید تغییر داد. شرکت سیتگو در سه ماهه سوم زیان ۴ میلیون دلاری را به دلیل حاشیه‌های سود ضعیف‌تر و تعطیلی ها گزارش کرد که باعث کاهش توان فراوری نفت خام از ۸۷ درصد در سه ماهه دوم به ۸۵ درصد شد.

بر اساس این گزارش درآمدهای پالایشگاه سیتگو که بازوی شرکت نفت دولتی ونزوئلا PDVSA در آمریکا بود پس از تحریم های آمریکا دسترسی این شرکت را به نفت ونزوئلا قطع کرد و پیامدهای ناشی از کرونا و افزایش هزینه ها، بسیار کم شد. این پالایشگاه در حال مبارزه با توقیف احتمالی توسط طلبکارانی است که به دنبال دریافت بدهی های پرداخت نشده توسط شرکت نفت دولتی ونزوئلا هستند.

شرکت سیتگو در سال گذشته نیز به دلیل کاهش تقاضا برای سوخت در بحبوحه قرنطینه‌های ویروس کرونا، ۲۴۸ میلیون دلار ضرر کرده بود و اعلام کرد صادرات محصولات پالایش شده از ۱۳۲۰۰۰بشکه در روز در سه ماهه دوم و ۱۱۴۰۰۰ بشکه در روز در یک سال قبل به ۱۳۶۰۰۰بشکه در روز افزایش یافته است.

این شرکت پس از تحریم‌های آمریکا بر ونزوئلا، روابطی با شرکت مادر یعنی PDVSA، قطع کرد و از آن زمان توسط هیئت‌هایی که توسط خوان گوایدو، سیاستمدار مخالف ونزوئلا منصوب شده بود، کنترل می‌شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ