کد خبر: ۱۷۸۴۴۱
۰:۰ - ۱۴۰۰/۸/۲۶

بایدن قانون یک تریلیون دلاریِ بهبود زیرساخت‌های آمریکا را امضا کرد

بایدن قانون یک تریلیون دلاریِ بهبود زیرساخت‌های آمریکا را امضا کرد

بایدن قانون یک تریلیون دلاریِ بهبود زیرساخت‌های آمریکا را که مورد مخالفت اکتریت جمهوری‌خواهان قرار گرفته بود را امضا کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از نشنال نیوز، بایدن قانون یک تریلیون دلاریِ بهبود زیرساخت‌های آمریکا که دموکرات‌ها و برخی جمهوری‌خواهان نقش مهمی در تصویب آن داشتند را امضا کرد و گفت: آمریکا دوباره در حال حرکت است و زندگی مردم به سمت بهتر شدن تغییر خواهد کرد.

وی افزود: امروز قانونی امضا شده که واقعاً تأثیرگذار است. چرا که دولت ، دموکراسی را در جهت خدمت به مردم ارائه کرده است.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود این قانون با پرداخت میلیاردها دلار به دولت‌های ایالتی و محلی برای تعمیر پل‌ها و جاده‌های در حال تخریب و همچنین با گسترش دسترسی میلیون‌ها آمریکایی به اینترنت باند پهن، شغل‌هایی را در سراسر این کشور ایجاد کند.

بایدن قبل از مراسم ، فرمان اجرایی را امضا کرد که بر اساس آن مصالح تولید شده در آمریکا در اولویت طرح های زیرساختی قرار گیرند. همچنین کارگروهی متشکل از مقامات عالی کابینه برای هدایت اجرای این قانون تشکیل داد.

این لایحه به شدت از سوی جمهوری خواهان مورد انتقاد قرار گرفته بود. در حالی که بایدن برای رسیدگی به تورم فزاینده و قیمت بالای بنزین که به کاهش محبوبیت وی منجر شده به دستاوردی مثبت نیاز دارد.

شاخص قیمت مصرف کننده در آمریکا طی هفته گذشته بیشترین افزایش سالانه را در 31 سال گذشته به دلیل افزایش قیمت بنزین و سایر کالاها به ثبت رساند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ