کد خبر: ۱۷۸۴۹۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۸/۲۸

مجوز افزایش سرمایه بی سابقه ۱۷۸۱۳، ۵۲۷، ۶۱ و ۳۶ درصدی ۴ شرکت صادر شد
از دو محل:

مجوز افزایش سرمایه بی سابقه ۱۷۸۱۳، ۵۲۷، ۶۱ و ۳۶ درصدی ۴ شرکت صادر شد

چهار شرکت بورسی و فرابورسی مجوز افزایش سرمایه بی سابقه ۱۷۸۱۳، ۵۲۷، ۶۱ و ۳۶ درصدی را از دو محل تجدید ارزیابی و سود انباشته گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، چهار شرکت لیزینگ رایان سایپا، بنیان دیزل، قند قزوین و پارس مینو به ترتیب مجوز افزایش سرمایه 61، 17813، 527 و 36 درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

براین اساس، "ولساپا" سرمایه فعلی را از 904 میلیارد به 1.4 هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و صرف افزایش حجم تسهیلات اعطایی به مشتریان جهت خرید خودرو و سایر کالاها می شود.

سرمایه فعلی "خبنیان" هم از 5.5 به 985.1 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت حاضر در تابلو زرد بازار پایه از محل تجدید ارزیابی و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

همچنین "قزوین" سرمایه فعلی را از 33 به 206.9 میلیارد تومان می رساند. 18.6 میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته و 155.3 میلیارد تومان دیگر از محل تجدید ارزیابی اعمال و صرف اصلاح ساختار مالی می شود.

در این میان، سرمایه فعلی "غپینو" از 662.2 به 900 میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته اعمال و برای اصلاح ساختار مالی صرف می شود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام

 

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ