کد خبر: ۱۷۸۵۸۰
۸:۴۸ - ۱۴۰۰/۸/۳۰

توقف موقت نماد ۹ شرکت، تعلیق سهم مثبت بازار پایه و تمدید غیبت بانک آینده

توقف موقت نماد ۹ شرکت، تعلیق سهم مثبت بازار پایه و تمدید غیبت بانک آینده

در برابر توقف موقت نماد ۹ شرکت ، یک سهم مثبت بازار پایه ، تعلیق و غیبت سه ماهه بانک آینده به دلیل تمدید تعلیق ، ادامه دار و بازارگردانی یک شرکت هم شروع شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، قبل از شروع معاملات امروز بازار سهام ، نماد شرکت های خوراک‌ دام‌ پارس‌ ، البرزدارو  و مادیران به دلیل اعلام رویدادی مهم به همراه سایپا شیشه‌ به علت نوسان بیش از 20 درصدی و برای یک ساعت بسته شد .

شرکت های تراکتورسازی‌ و محور سازان‌ ایران‌خودرو هم برای یک روز و پتروشیمی آبادان ، سرمایه گذاری معیار صنعت پارس و پشم‌ بافی‌ توس برای دو روز کاری از تابلو معاملات خارج شدند.

همچنین شرکت تجهیزنیروی‌زنگان‌ که در بازار پایه زرد فرابورس حضور دارد و در روزهای گذشته روند صعودی داشت تا 10 آذر تعلیق شد و  تعلیق بانک آینده به دلیل عدم رفع ابهام تا 13 آذر تمدید شد تا سهامداران این بانک حاضر در بازار پایه نارنجی ، همچنان از 28 شهریور محکوم به صبر باشند.

براساس این گزارش، برای سهام سرمایه گذاری افتخار سهام هم از امروز محدودیت حجمی 10 هزار سهمی در هر سفارش تعیین و بازارگردانی سهام پتروشیمی اصفهان نیز طبق دامنه مجاز نوسان قیمت و با استفاده از روش بازارگردانی مبتنی بر حراج شروع شد .

انتهای پیام

 


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ