کد خبر: ۱۷۸۶۳۲
۹:۲۴ - ۱۴۰۰/۹/۱

باران سه روزه در ۲۶ استان و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی
مدیرکل سازمان هواشناسی اعلام کرد:

باران سه روزه در ۲۶ استان و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی

مدیرکل سازمان هواشناسی ار بارش باران در ۲۶ استان طی امروز تا چهارشنبه و تداوم آلودگی هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، صادق ضیائیان درباره آخرین وضعیت جوی به فارس گفت: امروز در استان‌های خوزستان، ایلام، همدان، مرکزی، لرستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، کرمانشاه، تهران، البرز، قزوین، زنجان، فارس، کردستان، جنوب آذربایجان شرقی و غربی، جنوب گیلان، گلستان، مازندران،‌ یزد، خراسان شمالی و رضوی و غرب خلیج فارس بارش باران پیش بینی شده است.

وی افزود: فردا در خراسان رضوی و شمالی،‌ سمنان، مازندران ، برخی مناطق یزد و روز چهارشنبه در سواحل خزر بارش پراکنده روی می دهد اما شهرهای صنعتی و پرجمعیت نظیر تهران، کرج، مشهد، تبریز، اصفهان و اراک شاهد تداوم آلودگی هوا خواهند بود.

این کارشناس هواشناسی ادامه داد: آسمان تهران امروز ابری همراه با غبار صبحگاهی، گاهی بارش باران و در بعد از ظهر وزش باد با احتمال گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. حداکثر و حداقل دما هم 13 و 9 درجه سانتیگراد است.

ضیائیان گفت: امروز بندرعباس و همدان با 31 درجه بالی صفر گرمترین و همدان با حداقل دمای دو درجه زیر صفر سردترین مرکز استان خواهند بود.

وی افزود: درباره میزان بارش‌ها در سال زراعی جاری گفت: میانگین بارندگی از ابتدای سال زراعی یعنی از مهر تا 28 آبان‌ 19.7 میلیمتر ثبت شد که 2.5 میلیمتر بیشتر از سال گذشته بود.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ