کد خبر: ۱۷۸۸۵۸
۷:۴۲ - ۱۴۰۰/۹/۷

غول فناوری چین خودروساز شد / تولید سالانه ۳۰۰ هزار خودروی برقی

غول فناوری چین خودروساز شد / تولید سالانه ۳۰۰ هزار خودروی برقی

شیائومی از احداث کارخانه ای با ظرفیت تولید سالانه ۳۰۰ هزار خودروی برقی در پکن خبر داد که تا سال ۲۰۲۴ به تولید انبوه می رسد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، رویترز از قول مقامات چینی اعلام کرد: شرکت شیائومی غول فناوری و سازنده گوشی های هوشمند قرار است کارخانه ای با ظرفیت تولید سالانه 300 هزار خودروی برقی در پکن احداث کند.

بر اساس این گزارش، آژانس توسعه اقتصادی شهر الکترونیکی پکن (پکن ای-تاون) در وی چت اعلام کرد : این کارخانه در دو مرحله ساخته می شود و شیائومی دفتر مرکزی، دفتر فروش و دفاتر تحقیقاتی را در منطقه توسعه اقتصادی و فناوری پکن خواهد ساخت.

پیش بینی می شود این کارخانه در سال 2024 به تولید انبوه برسد. هدفی که توسط لی جون مدیر عامل شیائومی در اکتبر (مهر ) سال جاری اعلام شد.

در مارس (اسفند) شیائومی اعلام کرد متعهد به سرمایه گذاری 10 میلیارد دلاری در بخش خودروهای الکتریکی جدید طی 10 سال خواهد بود. این شرکت در اواخر ماه اوت (مرداد) ثبت تجاری واحد EV  را تکمیل کرد.

این شرکت هزاران فروشگاه افتتاح کرده تا رشد فروش داخلی را برای تجارت گوشی های هوشمند افزایش دهد اما در نهایت قصد دارد از این فروشگاه ها به عنوان کانالی برای برنامه ها برای فروش خودروهای الکتریکی استفاده کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ