کد خبر: ۱۷۸۹۷۶
۸:۵۵ - ۱۴۰۰/۹/۹

حکم بدوی دادگاه به انحلال شرکت معروف شوینده و اخراجی از بورس به دو دلیل

حکم بدوی دادگاه به انحلال شرکت معروف شوینده و اخراجی از بورس به دو دلیل

تولی پرس که شرکت معروف صنعت شوینده و اخراج شده ۷ سال از بورس با رای بدوی دادگستری تهران و به دو دلیل ، منحل شد .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت تولی پرس از سال 80 تا 92 یکی از شرکت های بورسی بود اما به دلیل زیان انباشته و عدم احراز شرایط از اسفند 92 با دریافت کارت قرمز ، اخراج و شهریور 93 در بازار پایه نارنجی فرابورس درج نماد شد.

براساس این گزارش، "َشتولی " که با سرمایه 25 میلیارد تومانی با تعلیق نماد تا 21 آذر مواجه شده ، طبق رای بدوی دادگستری استان تهران و به دو دلیل عدم تشکیل مجمع فوق‌العاده ( خروج از زیاندهی و ماده ۱۴۱ قانون تجارت) ون شکایت از هیات مدیره ، منحل شد . این رای تا  ۲۰روز پس از ابلاغ، قابل تجدیدنظر خواهی خواهد بود.

در ترکیب سهامداری این شوینده معروف و قدیمی ایران ، شرکت های کف با 34.7 درصد، سهامدار عمده بوده و شرکت های کیمیای ایران، بسته بندی داروگر، ارزش آفرینان سرمایه ، صادق تجارت افلاکیان، یک شخص حقیقی و شرکت آرادتجارت دریک با 8 و 1.27 درصد از دیگر مالکان بوده و احتمال عرضه دوشنبه آینده مربوط به شرکت آرادتجارت دریک است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام





به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در روز ۶ آذر ماه، دادگستری کل استان تهران، با انتشار دادنامه‌ای، حکم انحلال و تصفیه شرکت تولی پرس را صادر کرد.
[yektanet.com]

علت انحلال «شتولی» عدم تشکیل مجمع فوق‌العاده صاحبان سهام، جهت خروج از شمولیت ماده ۱۴۱ قانون تجارت و همچنین شکایت از هیات مدیره این شرکت است.

رای صادره تا ۲۰روز پس از ابلاغ، قابل تجدید نظر خواهی خواهد بود.


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ