کد خبر: ۱۷۹۰۰۷
۰:۰ - ۱۴۰۰/۹/۱۰

سه شرکت برنامه افزایش سرمایه ۳۰۰ ، ۲۰۰ و ۱۸۶ درصدی دادند
از سود انباشته و آورده :

سه شرکت برنامه افزایش سرمایه ۳۰۰ ، ۲۰۰ و ۱۸۶ درصدی دادند

سه شرکت سینا دارو، سرمایه گذاری افتخار سهام و لاستیک یزد، برنامه افزایش سرمایه ۳۰۰ ، ۲۰۰ و ۱۸۶ از سود انباشته و آورده درصدی دادند و منتظر طی دیگر مراحل قانونی شدتد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، تامین مالی شرکت های بورسی و فرابورسی و اعلام پیشنهاد افزایش سرمایه همچنان ادامه دارد و این بار سه شرکت سینا دارو، سرمایه گذاری افتخار سهام و لاستیک یزد، برنامه دادند.

براساس این گزارش، سینادارو در نظر دارد سرمایه اسمی 80 میلیارد تومانی را از محل مطالبات و آورده نقدی سهامداران و سود انباشته 200 درصد بیشتر کند و به 240 میلیارد تومان برساند. هدف از تصمیم تامین مالی مخارج طرح انتقال توسعه خطوط تولید شرکت اعلام شده است.

هیات مدیره سرمایه گذاری افتخار سهام هم پیشنهاد افزایش سرمایه 186 درصدی از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی داد تا بعد از طی مراحل قانونی ، سرمایه اسمی را از 70 به 200 میلیارد تومان برساند و صرف اصلاح ساختار مالی، جلوگیری از خروج نقدینگی و حفظ وضعیت موجود پرتفوی سرمایه گذاری کند .

همچنین لاستیک یزد از پیشنهاد هیئت مدیره مبنی بر افزایش سرمایه 300 درصدی و از سود انباشته خبر داد تا سرمایه اسمی از 51 به 204 میلیارد برسد و برای بهبود و اصلاح ساختار مالی ، رعایت الزامات کفایت سرمایه و دستیابی به وضعیت مساعدتر نقدینگی و امکان تامین سرمایه در گردش از طریق سیستم بانکی ، صرف شود .

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ