کد خبر: ۱۷۹۰۶۴
۱۸:۳۵ - ۱۴۰۰/۹/۱۲

مذاکرات وین روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه را متوقف کرد
نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران:

مذاکرات وین روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه را متوقف کرد

نایب رییس اتحادیه طلا و جواهر تهران با اعلام اینکه مذاکرات وین روند صعودی قیمت‌ها در بازار طلا و سکه را متوقف کرده ، گفت : سکه طرح جدید به ۱۲.۶ میلیون تومان رسید.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، محمد کشتی آرای درباره تحولات بازار سکه و طلا طی هفته‌ گذشته به ایرنا گفت: در بازار داخلی قیمت طلا و انواع سکه تحت تأثیر ارز بود و نرخ ارز هم تحت تأثیر مذاکرات وین قرار داشت.

وی افزود: اول هفته قیمت‌ها صعودی بود اما از روز دوشنبه با برگزاری مذاکرات وین ، سیر نزولی داشت . بنابراین شروع مذاکرات برجامی موجب توقف قیمت‌ها شد و از اواسط هفته قیمت‌ها ثبات داشت.

این مقام صنفی ادامه داد: قیمت‌های پایان هفته نیز نشان‌دهنده ثبات است. به طوری که سکه طرح جدید با قیمت ۱۲ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان معامله می‌شد که در مقایسه با اول هفته تغییری نداشت. حباب سکه هم در روز پایان هفته نسبت به ابتدای آن ۵۰ هزار تومان کاهش داشت و روز پنجشنبه ۲۷۰ هزار تومان بود.

کشتی آرای گفت: در مجموع قیمت‌ انواع سکه و طلا در طول هفته به دلیل مذاکرات تغییر محسوسی نداشت و از صعود بازمانده است. لذا هر اخباری که از مذاکرات منتشر شود برقیمت‌ها تاثیر خواهد گذاشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ