کد خبر: ۱۷۹۸۷۰
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۴

شرایط و زمان عرضه دو بلوک ۱۵ و یک درصدی سهام
از سوی سازمان خصوصی‌سازی:

شرایط و زمان عرضه دو بلوک ۱۵ و یک درصدی سهام "فارس" اعلام شد

شرایط و زمان عرضه دو بلوک ۱۵ و یک درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی از سوی سازمان خصوصی سازی اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان خصوصی سازی در نظر دارد دو بلوک 15 و یک درصدی سهام هلدینگ پتروشیمی خلیج فارس متعلق به شرکت ملی صنایع پتروشیمی را بطور یکجا یا نقد و شرایطی در بازار دوم معاملات بورس به فروش برساند.

براین اساس، مقرر شده 43 میلیارد و 50 میلیون سهم در نماد "فارس" روز چهارشنبه 15 دی از طریق کارگزاری بانک ملی عرضه شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 1295 تومان و قیمت پایه کل 55.7 هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

خریدار در صورت تمایل به خرید اقساطی باید 30 درصد ثمن معامله را نقدی طی 20 روز کاری و مابقی را طی چهار سال با فواصل زمانی 6 ماهه و نرخ سود 18 درصدی پرداخت کند.

همچنین دو میلیارد و 870 میلیون سهم، روز شنبه 11 دی از طریق کارگزاری بورس بیمه ایران عرضه می شود. در این واگذاری قیمت پایه هر سهم 996 تومان و قیمت پایه کل 2.8 هزار میلیارد تومان تعیین شده است.

خریدار موظف است کل مبلغ مورد معامله را وفق مقررات و قوانین شرکت بورس ظرف مدت حداکثر 2 روز کاری از تاریخ مشخص شدن برنده رقابت پرداخت کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ