کد خبر: ۱۷۹۹۵۷
۱۲:۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۵

باران و برف چند روزه در برخی استان‌ها و افزایش آلودگی شهرهای صنعتی
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

باران و برف چند روزه در برخی استان‌ها و افزایش آلودگی شهرهای صنعتی

سازمان هواشناسی با اعلام بارش باران، برف، رعد و برق و وزش باد شدید در برخی استان‌ها طی امروز تا پایان هفته از افزایش آلودگی هوا در شهرهای صنعتی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: امروز در برخی مناطق شرق ایران افزایش ابر، وزش باد و گاهی بارش پراکنده باران و فردا در هرمزگان،‌ ارتفاعات کرمان و جنوب سیستان و بلوچستان ابرناکی، رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی شده است.

طی امروز و فردا در استان‌های ساحلی دریای خزر و اردبیل افزایش نسبی دما روی می‌دهد و خلیج‌فارس مواج خواهد بود.

در ارتفاعات زاگرس مرکزی هم افزایش ابر و بارش پراکنده انتظار می‌رود و در سایر مناطق جو آرام و پایداری حاکم است. شهرهای صنعتی و پرجمعیت واقع در نیمه شمالی ایران نیز تا سه‌شنبه با افزایش غلظت آلایندها مواجه خواهند بود.

چهارشنبه با گذر موج تراز میانی جو از نیمه جنوبی در برخی مناطق استان‌های خوزستان، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، غرب اصفهان، بوشهر،‌ فارس،‌ شرق کرمان،‌ هرمزگان،‌ دامنه‌های زاگرس واقع در غرب ایران بارش باران،‌ رعد و برق ، وزش باد شدید و بارش برف در ارتفاعات دور از انتظار نیست.

روزهای پنجشنبه و جمعه در مناطقی از کرمان، شرق هرمزگان، سیستان و بلوچستان،‌ خراسان جنوبی، یزد، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و شرق خوزستان ، بارش روی می‌دهد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ