کد خبر: ۱۷۹۹۹۵
۹:۵۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۶

آسمان ایران در روزهای آینده بارانی است/هشدار بارش‌های سیل‌آسیا در جنوب
سازمان هواشناسی :

آسمان ایران در روزهای آینده بارانی است/هشدار بارش‌های سیل‌آسیا در جنوب

سازمان هواشناسی با اشاره به ورود سامانه بارشی از چهارشنبه اعلام کرد: در جنوب رگبار پراکنده باران، گاهی وزش باد شدید و رعدوبرق پیش‌بینی شده و اکثر بقیه استان‌ها نیز بارانی هستند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: در مناطقی از هرمزگان، جنوب کرمان و سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده باران، گاهی وزش باد شدید و رعدوبرق پیش‌بینی شده و در سایر مناطق نیز طی امروز تا چهارشنبه جو پایدار همراه با پتانسیل افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت پیش‌بینی می‌شود.

بر اساس این گزارش، چهارشنبه با ورود سامانه بارشی در مناطقی از خوزستان، لرستان، ایلام، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، بوشهر، فارس، هرمزگان و ارتفاعات کرمان، بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه بارش در این مناطق تشدید شده و گستره آن به‌تدریج مناطقی از سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، اصفهان و جنوب همدان و مرکزی را در بر می‌گیرد. روز جمعه بیشتر مناطق به‌جز شمال غرب و غرب بارندگی پیش‌بینی شده است.

بارندگی‌ها در استان‌های نیمه جنوبی شدید بوده و همچنین امروز و فردا خلیج‌فارس و روزهای پنجشنبه و جمعه خلیج‌فارس و دریای عمان مواج پیش‌بینی شده است.

آسمان تهران نیز امروز و فردا افتابی بوده و روز چهارشنبه و پنجشنبه نیز ابری و نیمه ابری خواهد بود. روزهای جمعه و شنبه هفته آینده آسمان پایتخت نیمه ابری دیده می‌شود و یکشنبه هفته آینده احتمال بارش باران در تهران ۸۵ درصد بوده و میزان بارش‌ها حدود ۵.۸ میلیمتر پیش‌بینی شده است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ