کد خبر: ۱۸۰۰۹۸
۹:۴۴ - ۱۴۰۰/۱۰/۸

باران و برف شدید در اکثر استان ها و شرایط بسیار متفاوت جاده ها
سازمان هواشناسی و پلیس راهور خبر دادند:

باران و برف شدید در اکثر استان ها و شرایط بسیار متفاوت جاده ها

سازمان هواشناسی و پلیس راهور از ورود دو سامانه بارشی جدید و باران و برف شدید در اکثر استان ها و شرایط بسیار متفاوت جاده ها خبر دادند .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای مناطق مختلف ایران اعلام کرد: آلودگی هوای شهرهای تهران، البرز و اصفهان ادامه دارد اما از امروز و شنبه آینده دو سامانه بارشی از سمت جنوب غرب وارد و منجر به بارندگی‌ در استان های خوزستان، بوشهر، فارس، هرمزگان، چهارمحال‌ و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، غرب کرمان و جزایر خلیج‌فارس و تنگه‌هرمز خواهد شد.

در این میان پلیس راهور نیز با اشاره به بارش شدید باران و برف در اکثر جاده‌ها و افزایش خطر  لغزندگی و یخ‌زدگی، نسبت به تردد هشدار داد و اعلام کرد : طبق اعلام هشدار سطح نارنجی سازمان هواشناسی از امروز چهارشنبه تا پایان یکشنبه آینده بارش شدید باران، برف جاده های اکثر استانهای ایران بجز شمال و شمال غربی را در بر می گیرد و شرایط بسیار متفاوتی در این چند روز ایجاد می شود .

بارندگی ها بصورت برف و باران باعث افزایش خطر  لغزندگی و یخزدگی در جاده ها می شود. خطر انحراف از جاده و واژگونی در این وضعیت نیز بیشتر خواهد شد. در این زمان برای رانندگی در چنین جاده ای باید از سرعت معمول و همیشگی کاسته شود.

انتهای یپام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ