کد خبر: ۱۸۰۱۰۳
۱۰:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۸

آشنایی با فعالیت های دانش بنیان گروه زر و حمایت از صنایع استان البرز
نماینده مجلس مطرح کرد:

آشنایی با فعالیت های دانش بنیان گروه زر و حمایت از صنایع استان البرز

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس ضمن آشنایی با فعالیت های دانش بنیان گروه زر گفت: ظرفیت های مطلوبی در استان البرز وجود دارد و با تمام قوا از صنایع استان حمایت می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجتبی توانگر در بازدید از مجموعه کارخانجات گروه صنعتی و پژوهشی زر ضمن قدردانی از تلاش ها در زمینه اشتغال و تولید گفت: استان البرز قطب تولید داخل است و همه وظیفه دارند از سرمایه گذاران تلاشگر و قانومند حمایت کنند و در این راستا برای رفع موانع سد راه تولید تلاش خواهد شد.

وی با اشاره به فعالیت های دانش بنیان این شرکت افزود: ظرفیت تولیدات گروه صنعتی و پژوهشی زر بر پایه دانش علمی استوار و گره خوردن یک مجتمع صنعتی با علم و دانش یک ارزش است. در شرایط فعلی با تمامی مشکلات و موانعی که وجود دارد، گروه زر متعصبانه به تولید و اشتغال مشغول است. ظرفیت های مطلوبی در استان وجود دارد و با تمام قوا از صنایع استان حمایت می شود.

مهدی امینی عضو هیات مدیره هلدینگ زر نیز بهره جستن از دانش فنی روز دنیا و قرار گرفتن در مسیر صنعت دانش بنیان در کنار اتکا و اعتماد به نیروی متخصص داخلی، افزایش ایجاد اشتغال و توسعه پایدار و تامین امنیت غذایی را از جمله ویژگی های بارز گروه زر خواند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ