کد خبر: ۱۸۰۲۴۹
۱۱:۲ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۳

قیمت خرید اوراق مسکن برای مجردها و متاهل‌ های تهرانی و شهرستانی

قیمت خرید اوراق مسکن برای مجردها و متاهل‌ های تهرانی و شهرستانی

طبق آخرین قیمت اوراق مسکن، متاهل ها و مجردهای تهرانی باید برای دریافت تسهیلات ۴۸۰ و ۲۸۰ میلیون تومانی بالغ بر ۴۹.۷ و ۲۹ میلیون تومان پرداخت کنند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از ایسنا، مجردهای تهرانی می‌توانند تا ۲۸۰ میلیون تومان تسهیلات مسکن دریافت کنند که شامل ۲۰۰ میلیون تومان وام خرید مسکن و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله می‌شود. لذا برای دریافت ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات باید ۴۰۰ برگه اوراق خریداری کنند که با تخفیف در نظر گرفته شده تعداد اوراق ۲۰۰ و هزینه آن با تسه ۱۰۳.۷ هزار تومانی ، ۲۰ میلیون و ۷۴۰ هزار تومان می شود.

بر اساس این  گزارش، همچنین با در نظر گرفتن ۸۰ میلیون تومان وام جعاله که برای آن با تخفیف باید ۸۰ برگه به مبلغ ۸ میلیون و ۲۹۶ هزار تومان خریداری کنند، مجموع هزینه خرید اوراق ۲۹ میلیون و ۳۶ هزار تومان می‌شود.

زوج‌های تهرانی هم می‌توانند تا سقف ۴۸۰ میلیون تومان شامل ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات خرید مسکن برای هر نفر و ۸۰ میلیون تومان وام جعاله دریافت کنند که طبق تصمیم جدید، باید ۴۰۰ برگه تسهیلات مسکن خریداری که هزینه آن ۴۱ میلیون و ۴۸۰ هزار تومان می‌شود و همراه با هزینه ۸ میلیون و۲۹۶ هزار تومانی وام جعاله در مجموع باید ۴۹ میلیون و ۷۷۶ هزار تومان پرداخت شود.

قیمت اوراق در سایر استان‌ها

سقف این تسهیلات برای مراکز استان و شهرهای با جمعیت بیش از ۲۰۰ هزار نفر برای مجردها و زوجین به ۱۶۰ و ۳۲۰ میلیون تومان رسیده که بر این اساس باید ۱۶ میلیون و ۵۹۲ و ۳۳ میلیون و ۱۸۴ هزار تومان پرداخت کنند.

این وام برای مجردها و زوجین سایر مناطق شهری به ۱۲۰ و ۲۴۰ میلیون تومان رسیده است. بنابراین مجردها باید با پرداخت ۱۲ میلیون و ۴۴۴ و متاهل‌ها  با ۲۴ میلیون و  ۸۸۸هزار تومان نسبت به اخذ این وام اقدام کنند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ