کد خبر: ۱۸۰۳۰۳
۱۳:۲۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۴

پیش‌بینی از قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ + تغییرات نرخ ۱۰ ارز دیجیتال

پیش‌بینی از قیمت بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ + تغییرات نرخ ۱۰ ارز دیجیتال

رئیس جمهور السالوادور ضمن پیش‌بینی بیت‌کوین ۱۰۰ هزار دلاری در سال جاری میلادی از قانونی شدن این ارز مجازی در دو کشور دیگر تا پایان سال خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از بیت‌ کوین نیوز، نجیب ابوکیله که سپتامبر سال گذشته میلادی ، بیت‌کوین را در کنار دلار به‌ عنوان ارز قانونی پذیرفته در تازه ترین پیش بینی اعلام کرد: قیمت بیت‌کوین در سال جاری به ۱۰۰ هزار دلار می رسد و دو کشور دیگر این ارز مجازی را تا پایان سال به‌ عنوان ارز قانونی قبول خواهند کرد.

السالوادور از زمانی که این رمز ارز را به عنوان پول ملی رایج پذیرفته ، حدود ۱۳۹۱ بیت‌کوین خریداری کرده است. ابوکیله انتظار دارد ساخت‌ و ساز شهر بیت‌ کوین در سال جاری آغاز شود. وی چندی پیش ، برنامه را برای ساخت اولین شهر بیت‌کوینی جهان با انرژی آتشفشانی و تامین مالی اوراق قرضه بر پایه این ارز مجازی را ارائه و اعلام کرد در این شهر هیچ مالیاتی جز مالیات بر ارزش افزوده نخواهد بود.

طبق پیش بینی مدیر عامل صرافی ارز دیجیتال الکس و بیت مکس ، حداقل پنج کشور در حال توسعه ، بیت‌کوین را به عنوان ارز قانونی می‌پذیرند.

صندوق بین المللی پول و اندرو بیلی رئیس بانک انگلستان نسبت به استفاده از بیت‌کوین به‌ عنوان ارز قانونی به دلیل خطرات مختلف هشدار داده اند.

مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی ۲.۲۴ تریلیون دلار برآورد می‌شود که نسبت به روز قبل ۰.۶۳ درصد افزایش یافته و ۳۹.۶۵ درصد کل بازار ارزهای دیجیتالی در اختیار بیت‌کوین است.

حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۷۵.۰۵ میلیارد دلار بوده که ۱۲.۴۵ درصد افزایش داشته است. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز در  ۱۸.۲۴ میلیارد دلار بود که ۲۴.۳۱ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته این بازار است. حجم تمام سکه‌های پایدار  ۵۰.۰۸ میلیارد دلار بوده که ۶۶.۷۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.

تغییرات قیمتی ۱۰ ارز دیجیتالی بزرگ در ۲۴ ساعت گذشته :

بیت‌کوین با رشد ۰.۱۱ درصدی به بیش از ۴۷ هزار دلار ، اتریوم با ۱.۸۴ درصد افزایش به ۳.۸ هزار دلار ، بایننس کوین با ۰.۷۳ درصد افزایش به ۵۲۶ دلار ، تتر بدون افزایش به یک دلار ، سولانا با ۱.۶۴ درصد کاهش به ۱۷۳.۵ دلار ، کاردانو با ۰.۱۰ درصد افزایش به ۱.۳۶ دلار ، ریپل با ۰.۵۴ درصد افزایش به ۰.۸ دلار ، پولکا دوت با ۲.۵۷ درصد افزایش به ۲۹ دلار ، یو اس دی کوین بدون افزایش به یک دلار و دوج کوین با ۰.۲۴ درصد افزایش به ۰.۱ دلار معامله شدند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ