کد خبر: ۱۸۰۳۲۵
۹:۱۵ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۵

طرح جدید سهمیه بندی بنزین با حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژی بررسی شد
نماینده مجلس :

طرح جدید سهمیه بندی بنزین با حضور وزیر نفت در کمیسیون انرژی بررسی شد

سخنگوی کمیسیون انرژی با اشاره به برخی ایرادات و ابهامات طرح جدید سهمیه بندی بنزین از حضور وزیر نفت در مجلس برای بررسی موضوع خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مصطفی نخعی با اشاره به حضور جواد اوجی در نشست کمیسیون انرژی مجلس برای بررسی طرح اعطای سهمیه بنزین به همه افراد به باشگاه خبرنگاران جوان گفت: هنوز درباره میزان سهمیه، جمع بندی نشده ولی عمده اشکالات این طرح ، زمان اجرای آن است .

وی افزود: با توجه به التهاباتی که در اقتصاد وجود دارد، نمایندگان، زمان اجرای چنین طرح‌هایی را مناسب نمی‌دانند . بخصوص که حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی هم مطرح شده و همزمانی این موضوع باعث نگرانی‌ در جامعه شده است.

این نماینده مجلس ادامه داد: بحث قاچاق سوخت در مرزها، تورم ناشی از تخصیص یارانه‌ها ، سوداگری و بازار سیاهی که ممکن است برای خرید و فروش بنزین شکل بگیرد از مهمترین نگرانی‌هایی بود که از سوی نمایندگان مطرح و مقرر شد وزیر نفت نگرانی‌های نمایندگان را در دولت مطرح کند.

نخعی گفت: نگرانی دیگر محل اجرای این طرح در قشم و کیش است. چرا که این مناطق ، آمادگی و شرایط لازم برای اجرای این طرح را ندارند و بهتر است  تجدید نظر شود.

وی افزود: با توجه به ابهامات و نگرانی هایی که وجود داشت ، درخواست مجلس از دولت و وزارت نفت این بود که موضوع را به دقت بررسی تا با اقدامی شتاب زده ، مشکلات جدیدتری ایجاد نکنند. به گفته اوجی ، اجرای این طرح به معنای افزایش قیمت بنزین نیست و در صورت نتیجه‌ بخش نبودن ، عملیاتی نخواهد شد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ