کد خبر: ۱۸۰۴۱۹
۱۵:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۸

۳۰ هزار دستگاه خودرو ناقص سایپا تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود
معاون برنامه ریزی تولید شرکت:

۳۰ هزار دستگاه خودرو ناقص سایپا تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود

معاون تولید سایپا با اشاره به تامین قطعات مورد نیاز ۳۰ هزار دستگاه گفت: کسری خودرو های ناقص در پارکینگ ها به ۴۰ هزار دستگاه رسید که معادل یک ماه تولید بوده و تحویل درحال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مسعود پروین با اشاره به تامین ۳۰ هزار دستگاه از قطعات مورد نیاز برای تکمیل خودروهای ناقص سایپا گفت: تعداد کسری قطعات خودروهای ناقص در پارکینگ ها به ۴۰ هزار دستگاه رسید که معادل یک ماه تولید و تکمیل و تحویل آنها به سرعت در حال انجام است.

وی افزود: روند کاهش تعداد خودرو ناقص در مقایسه با تیراژ تولید ماهانه و طبق فرآیندهای تولیدی، کیفی، تجاری‌سازی و تحویل و حمل، آماری قابل قبول به حساب می آید. با وجود مشکلات ناشی از محدودیت های بین المللی، شرایط کرونایی و اختلال جهانی در تولید برخی قطعات با فناوری بالا نظیر چیپ‌ ست و IC از ابتدای سال تا کنون، اقدامات لازم برای تامین بیش از ۱۵۰ هزار قطعه از کسری قطعه‌سازان به عمل آمده و برنامه‌ریزی برای ادامه این روند و تکمیل محصولات باقیمانده با تمام توان ادامه دارد.

پروین ادامه داد: اولویت و ترجیح سایپا استفاده از ظرفیت تولیدکنندگان داخلی و طرح های بومی‌سازی شده برای رفع این مشکل است. عدم تحویل خودرو به مشتریان از چند جهت برای سایپا زیان آور است. با دستور و تاکید مدیرعامل سایپا تامین قطعات کسری و تکمیل خودروهای ناقص موجود در پارکینگ ها در اولویت برنامه ها بوده و تلاش می شود در آینده نزدیک این خودروها به کمترین تعداد ممکن برسد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ