کد خبر: ۱۸۰۴۲۷
۰:۱ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹

درخواست۷هزار سهامدار از محسنی اژه ایی برای شفافیت اظهارات و اقدامات جرم آمیز
با اشاره به زیان تا ۸۰ درصدی مردم در بورس مطرح شد :

درخواست۷هزار سهامدار از محسنی اژه ایی برای شفافیت اظهارات و اقدامات جرم آمیز

۷ هزار سهامداران حقیقی با راه اندازی کارزاری و با اشاره به زیان تا ۸۰ درصدی مردم در بورس و ادامه رفتارهای سلیقه ایی ، خواهان شفاف شدن اظهارات و اقدامات جرم آمیز توسط رئیس قوه قضائیه شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اوضاع وخیم بورس و ریزش قیمت ها و زیان های هنگفت سرمایه گذاران در حالی وارد هفدمین ماه شده که تاکنون و برخلاف همه وعده ها و برنامه های حمایتی ، خبری از تغییر وضعیت بازار نشده تا ۷ هزار سهامدار حقیقی این بار دست به دامن غلامحسین محسنی اژه ایی شوند که در آذر برای اولین بار و مانند تعداد زیادی از سهامداران از دخالت های بی مورد و رفتار سلیقه ایی ناظرین بورس انتقاد کرد و خواهان پیگیری وضعیت بورس شده بود .

در کارزار یک ماهه این گروه آمده است : در طول 1.5 سال گذشته سرمایه مردم بیش از 80 درصد ریزش کرده ولی همچنان بی‌مهری و بدعهدی برخی مدیران بر زندگی و معیشت 50 میلیون سهامدار باقی است. جوانان این مملکت به رمزارز‌ها روی آورده و سرمایه انسانی و ارزی در حال خروج از مملکت است ولی صدایی از مسئولین اقتصادی در حمایت از بازار سرمایه برنمی‌خیزد.

ملتی به دعوت دولتمردان به این بازار آمدند ولی با بی‌مهری چنان به فریاد برآمده و بی‌قرار گشته‌اند که دیگر تحمل ادامه وضعیت بسیار سخت شیده است. اهالی بازار سرمایه چند وقتی است که به فرمایش شما امید بسته و با دستور به دادستان کل کشور و رییس سازمان بازرسی کل کشور صادر دادید به شدت امیدوار شده‌اند.

بر خود لازم می‌دانیم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات و پیگیری در خصوص مسائل بازار سرمایه از علی القاصی مهر ریاست دادگستری استان تهران و نعمت الله بهروزی معاونت حقوقی دادگستری استان که طی مکاتبات به خصوص نامه ۱۲ دی ۱۴۰۰ به آسیب‌شناسی پیش‌نویس طرح اصلاح قانون بازار اوراق بهادار که در کمیسیون اقتصادی مجلس مطرح است ، پرداخته و بارقه امیدی را در این روز‌های کسالت‌بار و دهشت‌آور ایجاد کردند تقدیر و تشکر کنیم .

در حالی تمام بازار‌های مالی با هدف جذب حداکثری آحاد جامعه درصدد تسهیل موانع هستند که توپخانه‌ زرادخانه کیفری بورس روشن شده و بنابر سلیقه به سمت سرمایه‌گذاران شلیک می‌کند.

اعتراضی به دادگاهی شدن نداریم اما درخواست داریم همان‌گونه که قوانین بازار سرمایه از سایر کشور‌ها برداشته می‌شوند مانند همان کشور‌ها نیز شفاف اعلام شود کدام اظهارات و کار‌ها جرم است و کدام نیست. این قاعده را نیز برای همگان به صورت یکسان اجرا کنید.

عمری دگر بباید بعد از فراق ما را
کاین عمر صرف کردیم اندر امیدواری

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
نظرات بینندگان
» ناشناس | ساعت ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹
0
0
پاسخ
چرا فراخوان عمومی قبل از تجمع نمیدهید که ببینید هفت هزار نفر تجمع میکنند یا 70 میلیون نفر.
اگر فراخوان داده بودید، کل خانواده من هم شرکت میکرد.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ