کد خبر: ۱۸۰۴۵۰
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۱۹

ورود دو سامانه بارشی از فردا و پنجشنبه / آغاز باران در بیشتر مناطق ایران تا شنبه
کارشناس هواشناسی اعلام‌ کرد:

ورود دو سامانه بارشی از فردا و پنجشنبه / آغاز باران در بیشتر مناطق ایران تا شنبه

کارشناس هواشناسی با اعلام ورود دو سامانه بارشی طی فردا و پنجشنبه از آغاز بارش ها در نیمه غربی و بیشتر مناطق ایران تا شنبه آینده خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، امین حسین نقشینه درباره آخرین وضعیت جوی به ایرنا گفت: طی امروز و فردا بیشتر مناطق ایران جوی پایدار داشته و در شهرهای صنعتی و پر جمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها و کاهش کیفیت هوا دور از انتظار نیست .

وی افزود: از بعد از ظهر فردا با ورود سامانه بارشی به نواحی غرب و شمال غرب، افزایش ابر و به‌ تدریج بارش برف و باران، گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌ شود. این شرایط تا پیش از ظهر سه‌ شنبه در بخش‌هایی از جنوب غرب و ارتفاعات زاگرس مرکزی هم تداوم خواهد داشت.

این کارشناس هواشناسی ادامه‌ داد: روز پنجشنبه با ورود سامانه بارشی دیگری از سمت غرب در ارتفاعات زاگرس و دامنه‌های جنوبی البرز بارش باران و برف ، رعد و برق ، وزش باد شدید و با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر بارش باران و وزش باد پیش‌بینی شده و دریا مواج و متلاطم است. تا شنبه آینده ، بیشتر مناطق ایران بارندگی خواهند داشت.

نقشینه گفت: آسمان تهران امروز صاف تا قسمتی ابری و غبار آلود بوده و حداکثر دما طی امروز و فردا ۱۱ و ۱۲ درجه سانتی‌گراد است.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ