کد خبر: ۱۸۰۵۰۶
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۰

باند زمین‌خواری و جعل اسناد به‌ ارزش ۳ هزار میلیارد تومان منهدم شد
توسط وزارت اطلاعات:

باند زمین‌خواری و جعل اسناد به‌ ارزش ۳ هزار میلیارد تومان منهدم شد

وزارت اطلاعات از انهدام یکی از باندهای حرفه ای زمین‌خواری و جعل اسناد به‌ ارزش ۳ هزار میلیارد تومان و دستگیری ۱۵ عضو اصلی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، وزارت اطلاعات اعلام کرد: با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی سربازان گمنام امام زمان یکی از بزرگترین باندهای حرفه‌ای زمین‌خواری به‌ ارزش 3 هزار میلیارد تومان که اقدام به جعل اسناد، کلاهبرداری، تصاحب و فروش اراضی عمومی و اموال شهروندان می‌کرد ، شناسایی و 15 نفر از اعضای اصلی باند دستگیر و تحویل مراجع قضایی شدند.

این باند با همکاری برخی بازنشستگان سازمان ثبت اسناد و یکی از دفترخانه‌های اسناد رسمی با تمرکز بر مناطق مرغوب استان تهران نظیر شمیران، کن، لویزان، سعادت‌آباد، ازگل، قلهک، پونک، فشم، فیروزکوه، کهریزک و برخی پلاک‌های ثبتی در استان‌های مازندران، بوشهر، خراسان رضوی، خوزستان، البرز و... با جعل اسناد به نام برخی افراد فریب‌ خورده و اخذ وکالت فروش از آن‌ها ، موفق به اخذ سند رسمی شده و اراضی بسیاری را تصاحب کرده بودند.

وزارت اطلاعات ضمن هشدار نسبت به هرگونه سودجویی و دست‌اندازی به اراضی عمومی و اموال خصوصی شهروندان، حراست از حقوق عامه را تکلیف قانونی دانسته و با تجاوزگران به بیت‌المال و حقوق شهروندان برخورد می‌ کند.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ