کد خبر: ۱۸۰۷۱۱
۱۴:۲۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۶

توضیح کوتاه معاون وزارت کشور درباره صدای مهیب شب گذشته استان همدان

توضیح کوتاه معاون وزارت کشور درباره صدای مهیب شب گذشته استان همدان

معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور، گفت: صدای مهیب شب گذشته در استان همدان ناشی از رعد و برق بود و حادثه خاصی رخ نداده است.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، مجید میراحمدی معاون امنیتی و انتظامی وزارت کشور ( و معاون سابق اطلاعات و امنیت ستاد کل نیروهای مسلح) درباره صدای مهیب شب گذشته استان همدان که با شبهات و شایعاتی همراه شده، گفت: با بررسی دستگاه‌های امنیتی و انتظامی مشخص شد صدای شنیده شده ناشی از رعد و برق بوده و حادثه خاصی رخ نداده است.

براساس این گزارش، شب گذشته کاربران شبکه‌های اجتماعی از شنیده شدن صداهای مهیب شبیه به انفجار و ضد هوایی در غرب ایران در چهار استان کرمانشاه، کردستان، همدان و ایلام خبر داده‌ بودند و سعید کتابی فرماندار شهرستان اسد آباد گفته است:ابتدا گمان می رفت با توجه به شرایط جوی ، صدای رعد و برق باشد. هیچ انفجاری هم در حوزه گاز، اورژانس، آتش‌نشانی ، جایگاه‌های سوخت و ... گزارش نشد. احتمال می رود صدا از شهری دیگر رسیده و یا زلزله باشد که درحال بررسی است.

پایگاه خبری صابرین‌نیوز هم اعلام کرد: این صدا در نتیجه رزمایش پدافند هوایی ایران برای آزمایش سامانه‌های پدافند هوایی جدید است که به تازگی به زرادخانه نیروهای مسلح ایران پیوسته‌اند.

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ