کد خبر: ۱۸۰۷۲۳
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۷

همراه اول عنوان روابط‌ عمومی هوشمند ایران را از آن خود کرد

همراه اول عنوان روابط‌ عمومی هوشمند ایران را از آن خود کرد

روابط‌ عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز، نشان ویژه هوشمند را دریافت کرد و به‌ عنوان روابط‌ عمومی برتر در بخش ارتباطات رسانه‌ای معرفی شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی و هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی با حضور جمعی از مدیران، کارشناسان و اساتید روابط عمومی و تعدادی از اساتید بین المللی، در مرکز همایش های بین المللی صدا و سیما برگزار شد.

در این مراسم تسوکو سوقی هارا رئیس انجمن بین المللی روابط عمومی (IPRA) در پیامی ویدئویی به این رویداد ضمن استقبال از برگزاری این سمپوزیوم و موضوع آن یعنی روابط عمومی پساکرونا گفت: نمی توان تأثیراتی که کووید 19 بر امر روابط عمومی داشته را نادیده گرفت. این سمپوزیوم درصدد آن است بگوید روابط عمومی ها باید چه آمادگی هایی را برای مواجهه با پساکرونا کسب کنند.

وی افزود: با توجه به اینکه تغییرات مهمی را در نوع روابط عمومی پساکرونا شاهد خواهیم بود .روابط عمومی ها باید به مواردی نظیر تقویت کانال های دیجیتال و برخط بپردازند هر چند که امید است این رویداد بتواند نقشه راهی برای روابط عمومی پساکرونا ارائه دهد.

همچنین در این سمپوزیوم بین المللی اساتیدی از ایران و کشورهای دیگر در نشست های تخصصی درباره روابط عمومی پساکرونا به بحث و گفت و گو پرداختند. در ادامه این رویداد و در هجدهمین دوره جشنواره برترین های روابط عمومی که همه ساله همزمان با سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی برگزار می شود از روابط عمومی های برتر ایران تقدیر به عمل آمد.

در بخش معرفی برترین های روابط عمومی ایران، روابط عمومی همراه اول با کسب بالاترین امتیاز از ارزیابی های علمی و تخصصی صورت گرفته موفق به دریافت نشان ویژه هوشمند شد.

روابط عمومی همراه اول با توجه به جمع بندی و تصمیم هیأت داوران به عنوان روابط عمومی برتر در حوزه ارتباطات رسانه ای در سال ۱۴۰۰ معرفی شد و شایسته دریافت لوح و تندیس این جشنواره شد.

روابط عمومی همراه اول در راستای برنامه راهبردی این اپراتور و با مأموریت تحقق رویای دیجیتال سعی داشته با برقراری ارتباطات دیجیتال رسانه‌ای، ارتباط با مشترکان و رسانه‌ها را تقویت کرده و بصورت هوشمند دسترسی ذینفعان به اطلاعات و خدمات مورد نیاز را فراهم کند.

هفدهمین دوره سمپوزیوم بین المللی روابط عمومی با همکاری انجمن بین المللی روابط عمومی و با حضور، سخنرانی و ارائه مقاله توسط استادان برجسته ایرانی و خارجی با موضوع روابط عمومی پساکرونا؛ تغییرات، الزامات و پیامدها و برگزاری دو کارگاه تخصصی با عناوین نحوه تهیه و تنظیم پیوست ارتباطی و الزامات ناشی از دوره پساکرونا و ویکی پدیا و کاربردهای آن در روابط عمومی عصر یکشنبه 26 دی ماه به کار پایان داد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ