کد خبر: ۱۸۰۷۹۶
۱۱:۳۷ - ۱۴۰۰/۱۰/۲۸

حقوق جنجالی مدیرعامل شرکت ملی نفت شایعه است / ماموریت عادی

حقوق جنجالی مدیرعامل شرکت ملی نفت شایعه است / ماموریت عادی

شرکت ملی نفت شایعه تخلف مبنی بر دریافت حقوق مضاعف از دو صندوق یا اضافه پرداخت توسط مدیر عامل این شرکت را تکذیب کرد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ملی نفت با تکذیب دریافت حقوق مضاعف توسط مدیرعامل این شرکت اعلام کرد: با توجه به انتشار اتهامات و شایعه های بی اساس مبنی بر تخلف محسن خجسته مهر در زمان حضور در ستاد اجرایی فرمان امام،‌ ضمن تکذیب موارد منتشره به اطلاع می‌رساند اسناد منتشره جزو مکاتبات عادی طی روال متعارف ماموریت کارمندان به نهادهای خارج از صنعت نفت بود.

ماموریت کارکنان وزارت نفت طبق قوانین و مقررات به خارج از صنعت نفت امکان‌پذیر است و خجسته مهر نیز به دلیل عدم استفاده موثر از خدمات در دولت قبل و بنا به دعوت ستاد اجرایی فرمان امام با اخذ مجوزهای لازم به این نهاد مامور شد.

در روال معمول حسابداری حقوق و دستمزد بین وزارت نفت و نهادهای مختلف، حقوق و مزایای افراد مامور بر اساس حکم کارگزینی و با لحاظ کسورات قانونی و سهم صندوق‌های بازنشستگی صنعت نفت توسط دستگاه مبدا پرداخت و اعلامیه پرداخت مربوطه برای دستگاه مقصد ارسال می شود.

با توجه به محل خدمت فرد مامور، دستگاه مقصد به صورت تجمعی ۶ ماهه یا یک‌ساله صورتحساب حقوق و مزایای پرداخت شده را به حساب های وزارت نفت واریز می‌کند. به نظر می رسد خبرسازی و اتهامات وارده بر اساس نیات مغرضانه یا ناآگاهی از روال‌های اداری ، مالی و حسابرسی صنعت نفت انجام شده و به هیچ عنوان تخلفی مبنی بر دریافت حقوق مضاعف از دو صندوق و یا اضافه پرداختی انجام نشده است.

از زمان روی کار آمدن دولت مردمی سیزدهم و جواد اوجی وزیر نفت، نویسندگان این پایگاه خبری که به نظر می رسد اقدامات و انتصابات انجام شده در مجموعه وزارت نفت و شرکت ملی نفت آنها را به اهداف پشت پرده نرسانده ، تلاش کرده‌اند با فرافکنی و انواع اتهامات ، افکار عمومی را همسو سازند تا  شاید به مدد همراهی افکار عمومی به مقاصد نادرست نزدیک شوند.

حملات و اتهامات متعدد انجام شده به مدیران خدوم این شرکت همراه با ترفندهای ناجوانمردانه رسانه ای بوده و به‌ منظور گمراه کردن و تشویش اذهان عمومی، تخریب وجهه وزارت نفت و در جهت کمرنگ کردن اقدامات مثبت شرکت ملی نفت در زمینه توسعه ارتباطات بین المللی، افزایش ۴۰ درصدی فروش نفت و تحقق درآمدهای ارزی ، تولید و تامین حداکثری گاز طبیعی و سوخت زمستانی و شتاب گیری طرح های توسعه ای انجام می‌شود.

شکایت و پیگیری قضایی افترا زنندگان حق قانونی این شرکت بوده و به اطلاع مردم و همکاران صنعت نفت می رساند ، جوسازی های رسانه‌ای هیچ خلل و تاثیری در اراده مدیریت این شرکت در حوزه انرژی و خدمت به ملت نخواهد داشت.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ