کد خبر: ۱۸۰۸۸۱
۱۲:۲۴ - ۱۴۰۰/۱۱/۱

کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام امکان پذیر شد

کسب درآمد تولیدکنندگان محتوا از اینستاگرام امکان پذیر شد

مدیرعامل اینستاگرام از قابلیت کسب درآمد برای بلاگرها و از طریق دریافت حق اشتراک خبر داد که به طور آزمایشی در آمریکا شروع شده است .

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، آدام موسری در توئییر اعلام کرد : قابلیت کسب درآمد برای بلاگرها در اینستاگرام به صورت آزمایشی آغاز شده که به کاربران امکان می‌دهد محتوای صفحات بلاگرهای مورد علاقه را با پرداخت حق اشتراک مشاهده کنند.

این قابلیت فعلا فقط در آمریکا به صورت آزمایشی انجام می‌شود اما پس از مدتی ، تمام کاربران این پلتفرم در سراسر جهان می‌توانند از ویژگی جدید استفاده کنند. اشتراک‌های اینستاگرام به سازندگان اجازه می‌دهد محتوای صفحات را به صورت پست و داستان در این شبکه ارسال کنند.

 اینستاگرام معتقد است سازندگان باید مالک روابط با هواداران باشند. لذا روی روش‌هایی کار می‌کند که سازندگان می‌توانند فهرست مشترکان را بگیرند و آن‌ها را از اینستاگرام به برنامه‌ها و وب‌سایت‌های ساخته‌ شده توسط شرکت‌های دیگر بیاورند.

بر اساس این گزارش، همزمان با انتشار توئیت موسری، مارک زاکربرگ مدیر عامل شرکت متا هم در توئیتر اعلام کرد: این ویژگی جدید به سازندگان کمک می‌کند با ارائه مزایایی مانند دسترسی به لایو و استوری‌ها، درآمد بیشتری کسب کنند. بزودی هم قابلیت حق اشتراک بلاگرهای بیشتر فراهم خواهد شد .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ