کد خبر: ۱۸۰۹۸۴
۹:۴۵ - ۱۴۰۰/۱۱/۳

ذوب آهن می‌تواند در توسعه ریلی چابهار نقش آفرین باشد
دبیر شورای عالی مناطق آزاد:

ذوب آهن می‌تواند در توسعه ریلی چابهار نقش آفرین باشد

دبیر شورای عالی مناطق آزاد گفت: ذوب آهن با توجه به ظرفیت ها می تواند در راستای توسعه ریلی چابهار نقش مهمی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سعید محمد در بازدید از غرفه ذوب آهن در نمایشگاه لجستیک چابهار، تولید ریل را دستاوردی بزرگ توسط ذوب آهن برای توسعه حمل و نقل ریلی توصیف کرد و گفت: این شرکت  با توجه به ظرفیت ها می تواند در راستای توسعه ریلی چابهار نقش مهمی داشته باشد.

محمد جعفر صالحی معاون خرید ذوب آهن هم با اشاره به تاکیدات رهبری و رئیس جمهور بر حمایت از تولید ملی گفت: این مجتمع عظیم صنعتی در شرایط کنونی جهت تامین مواد اولیه به ویژه سنگ آهن و زغال سنگ با مشکلات بسیاری مواجه است و به دلیل عدم برخورداری از سهمیه سنگ آهن، مورد بی مهری قرار گرفته است.

وی افزود: حرکت شرکت های معدنی به سمت تولید فولاد که در تخصص آنها نیست، نادرست است و این شرکت ها باید به افزایش کمی و کیفی تولید در حوزه معدن تمرکز کنند. اگر ذوب آهن دغدغه تامین مواد اولیه نداشته باشد ، می تواند بیش از گذشته محصولات مورد نیاز داخلی از جمله ریل را تولید کند که در توسعه زیرساخت های حمل و نقل ریلی نقش مهمی دارد .

بنابراین گزارش، همایش و نمایشگاه لجستیک چابهار با حضور سعید محمد معاون رئیس جمهور و دبیر شواری عالی مناطق آزاد و جمعی از کارشناسان و متخصصان حوزه حمل و نقل، ۳۰ دی ماه آغاز به کار کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ