کد خبر: ۱۸۰۹۹۷
۱۴:۵۶ - ۱۴۰۰/۱۱/۳

برف و باران پراکنده چند روزه در برخی مناطق و افزایش آلایند‌ها در کلانشهرها
سازمان هواشناسی اعلام کرد:

برف و باران پراکنده چند روزه در برخی مناطق و افزایش آلایند‌ها در کلانشهرها

سازمان هواشناسی از بارش پراکنده برف، باران و وزش باد شدید موقتی در برخی مناطق تا پایان هفته خبر داد و نسبت به افزایش غلظت آلایند‌های جوی در کلان شهرها هشدار داد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، سازمان هواشناسی اعلام کرد: از امروز تا سه‌شنبه در اکثر مناطق آسمان صاف و جو آرامی حاکم است که در شهرهای صنعتی و پرجمعیت از جمله تهران، کرج، اراک و اصفهان باعث افزایش غلظت آلایند‌های جوی و کاهش کیفیت هوا می‌شود.

دوشنبه و سه‌شنبه در ارتفاعات آذربایجان غربی بارش پراکنده روی می دهد. بعدازظهر چهارشنبه با گذر امواج تراز میانی جو از غرب ایران ، بارش‌های پراکنده در نوار غربی و ارتفاعات البرز مرکزی پیش‌بینی می‌شود.

پنجشنبه در استان‌های چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب اصفهان، غرب کردستان، ارتفاعات البرز مرکزی ، آذربایجان غربی و شرقی بارش برف و باران و وزش باد پیش‌بینی شده و در سایر مناطق شمال غرب، غرب و دامنه‌های جنوبی البرز بارش پراکنده و موقتی و وزش باد دور از انتطار نیست.

همچنین از امروز تا چهارشنبه در شمال غرب و غرب ماندگاری هوای سرد و در سایر مناطق افزایش تدریجی 4 تا 8 درجه‌ای دما به‌ ویژه در نیمه شمالی پیش‌بینی می‌شود.

امروز دمای هوای تهران منفی یک درجه بوده که حوالی ساعت 16 به 8 درجه بالای صفر افزایش می یابد. حداکثر سرعت وزش باد هم 7 کیلومتر بر ساعت در جهت شمال غربی است .

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ