کد خبر: ۱۸۱۰۱۴
۰:۰ - ۱۴۰۰/۱۱/۴

توضیح

توضیح "ذوب" از چند مورد مهم و موثر برای بازگشت به تابلو بورس

ذوب آهن درباره تغییر در درصد،ترکیب مصرف و افزایش نرخ مواداولیه، نحوه قیمت گذاری پایه محصولات در بورس کالا، قیمت شمش صادراتی و ... توضیح داد تا آماده بازگشایی شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، شرکت ذوب آهن که به دلیل کاهش بیش از 30 درصدی قیمت سهام با متوقف نماد و الزام برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی مواجه شده در خصوص تغییر در درصد، ترکیب مصرف و افزایش نرخ هر یک از مواد اولیه، نحوه قیمت گذاری پایه محصولات در بورس کالا، قیمت شمش صادراتی و ... توضیح داد تا آماده بازگشایی شود.

براین اساس، منصور یزدی زاده مدیرعامل "ذوب" درباره تغییر در درصد، ترکیب مصرف و افزایش نرخ هر یک از مواد اولیه و افزایش بهای تمام شده، نحوه قیمت گذاری پایه محصولات شرکت در بورس کالا، قیمت شمش صادراتی، پیش بینی نرخ خرید کودک وارداتی در سه ماهه چهارم، برنامه های آتی جهت بهبود روند عملیاتی و کاهش هزینه‌های تولید و افزایش سودآوری، دلایل استفاده بیشتر از گندله به جای سنگ آهن در سه ماه فصل پاییز نسبت به نیمه نخست سال، دلایل تغییر ۱۳ درصدی برآورد هزینه انرژی شرکت برای سال مالی جاری و اطلاعات برآوردی مصرف حامل‌های انرژی در سال مالی آینده، علل پیش بینی کاهش سودآوری شرکت و برآورد هیات مدیره از مدت زمان ادامه یافتن وضعیت موجود در سال‌های آتی، نرخ های فروش داخلی و صادراتی محصولات و میزان عرضه داخلی هر یک از محصولات در بورس کالا و انرژی یا در بازارهای خارج از بورس در سال مالی جاری،توضیحاتی ارائه کرد که می توان اینجا و اینجا مشاهده کرد.

تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir

انتهای پیام


برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال بورس پرس در تلگرام شوید.
ارسال نظر
نام:
آدرس ایمیل:
متن: *
عدد روبرو را تایپ نمایید


آخرین اخبار
پربیننده ترین
طراحی سایت خبری و هاست توسط ایرسا هاستینگ